Gjorde ni om gästboken, så att det inte ens går att svara på ett inlägg, eller skriva i andras gästböcker?? :-/ Jag har iaf problem med det.... EDIT:(såg nu att jag inte var ensam om det...) *S* Annars verkar det funka. Bra jobbat.
Gjorde ni om gästboken, så att det inte ens går att svara på ett inlägg, eller skriva i andras gästböcker?? :-/ Jag har iaf problem med det.... EDIT:(såg nu att jag inte var ensam om det...) *S* Annars verkar det funka. Bra jobbat.
hoppas verkligen inte att de är borttaget att de ska gå o svara på gb inlägg ? äre de?
Jag kan uppdatera bilarna och ändra hit och dit, men det enda jag har att klaga på är kommentar systemet, på något vis lär ju den andra personen bli upplyst om att man svarat på deras kommentar..
Klart det kommer funka senare, bara någon admin som haft lite tillfällig otur när de tänkt "Men jag lovar, det funkade nyss" (har själv suttit där ett antal ggr)
Fy fanken för att vara admin när det ska uppdateras, så vi ska ge alla admin inkl chrizz en stor jäkla ryggdunk för bra arbete.
Uppdateringarna uppskattas
//Vänligen,
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"