Inte blivit nåt fixat med sidokjolarna ännu, blev mkt o göra sen har jag spenderat tors-sön på piren och serverat öl till törstiga festivalmänniskor
Köpte en svart streamer till vindrutan, ska ge mig på att tona bakrutorna sen oxå, satte i en ny slang till luftfiltret från do88.se som leder filtret ner under bilen, ska kolla på lite olika lösningar för att få det snyggare. Köpte även 2 st 12" basar mutant engage på street performance för 549:- st, billigt o bra
samt 2 st diskanter, Hertz DT 16 till panelen (Då jag inte var smart nog att köpa ett kitsystem från början, doh!).
En polare som är möbelsnickare ska bygga baslådan till skuffen som blir en 3-kammars bandpasslåda.
Ska även bli bättre på att ta bilder så fort kameran hittar hem från Uppsala (mkt slapp polare som inte har skickat den än!).
over & out /Peter
Edit: Just ja, fick på nya däck idag också. De jag hade var egentligen ganska snygga, dock lite ballongvarning samt att de skrapar i skärmarna bak typ hela tiden och när man svänger fullt fram. Så det blev 4st nankang AS-1 165/50 R16 på Azev 16x7,5". De ska nog lackas mattsvarta inom kort.