På grund av lyckliga omständigheter så har inte så mycket blivit gjort med Amazonen, anledningen är körkort
Men bilen står kvar så ni som började bli oroliga(hehe) kan jag bara tala om att Amazonen står kvar precis som jag lämnade den
Vart till skroten dock i veckan för att leta lite delar till den nya bruksbilen, och möttes då av en MYCKET sorglig syn
En likadan Amazon som jag renoverar, B18 och rätt inredning och färgkod, man börjar ju nästan gråta.. och som det inte vore nog...
Så hade 2 stycken Amazoner till gjort sin sista resa... Den gröne var tillochmed bakluckan genomrostad, och skärmarna föll åt varsitt håll, alla bilar kommer nog från samma person då de var fulla med barr i motorrummen, och 2 hade sportrattar
stått några år..
Men det som jag tjänade på i detta var ju...
Att den gröne hade kvar sina röda bakljus
Det var det enda egentligen av värde som gick att rädda, vill man kan man ju ta dörrpaneler och listerna i(de med förlängd instrumentbrädesstoppning) och utanpå bilen, men resten hade gjort sitt tror jag..
Och på VROM i Göteborg införskaffades även ett par sportinsug, ett gjutjärn med grenrör, och ett i aluminium, så Amazonen lär bli lite sportigare om förgasare hittas
Allt från mig denna gången, hoppas inte det dröjer lika länge innan nästa uppdatering, då får man väl en varning för att dra upp en gammal tråd...