3140
Sök

Vilken bil hade ni valt utav dessa tre....?

1 380 Inlägg
15 juni 2010
Evo lätt smile

360 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
DanneJ skrev:
Alla 3 bilarna är ju helt klart potenta, jag själv stod mellan Evo V och Supra och valde Supran, när jag hjälpte polaren med sitt bilköp mellan Evo V och Supra så valde jag Evon åt honom. Alla 3 bilarna går ju att trimma till steg 1/bpu för billig peng och man får då en riktig gatdräpare. Kvalitén mellan alla 3 bilar är ju ganska likvärdig men vågar ändå sticka ut och säga att Supran känns lite mer gedigen och robust än de andra två baserat på egna erfarenheter och vad jag läst om på nätet de senaste 2 åren. Du får nog helt enkelt gå på magkänslan och känna vad DU tycker, det är det som räknas.

Supran är riktigt snygg och har varit en av mina drömbilar länge. Verkar tåla rätt så mycket men tråkigt dock med den höga vikten.
Skylinen som jag har nu är jag helt kär i! Det enda dåliga som jag tycker om den är trimpotentialen. R33 känns mycket mer brutal men jag känner samtidigt att det skulle vara kul att testa någon ny modell.
Evon blir billigare att trimma om man ska upp i lite högre effekter pga 4an och det skulle vara väldigt kul med fyrhjulsdrift!

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
15 juni 2010
FordRSC skrev:
Hade valt Evo V, fräck som tusan, 4 dörrar, ratten på rätt sida och ser inte ut som en leksaksbil tongue

1+

C H E V R O L E T <3

iceman_21
15 juni 2010
Vänsterstyrd Supra.

202 Inlägg
15 juni 2010
En Supra med BPUtrim hade varit mitt val. Det är bilar som håller för aktiv körning. Gäller bara att sköta servicen som på alla bilar. Vill du sen ha mer mos så monterar du på singelturbokit. Då har du en brutal gatbil för överkomliga pengar.

202 Inlägg
15 juni 2010
FordRSC skrev:
Hade valt Evo V, fräck som tusan, 4 dörrar, ratten på rätt sida och ser inte ut som en leksaksbil tongue

Lycka till att hitta en vänsterstyrd evo v.
De är väldigt ovanliga och dyra.

360 Inlägg
15 juni 2010
Trådstartare
Amor_Vincit_Omnia skrev:
http://www.garaget.org/?car=135057&image=1455315 Nuff said.. wink

Det vore jävligt häftigt med en targa! big_smile Synd dock att de är svåra att få tag på

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
15 juni 2010
Nä jag hade valt EVO:n iaf smile
Suprorna är så grymt överskattade, dom fick en superboost när den bilen hamnade på filmduken.
Likaså Skylinen, men den är iaf snygg.

EVO:n är ju helt klart tuffast. Gärna rallystuk med vita rims och Ralliart-lappar big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Sök