15 juni 2010
Trådstartare
DanneJ skrev:
Alla 3 bilarna är ju helt klart potenta, jag själv stod mellan Evo V och Supra och valde Supran, när jag hjälpte polaren med sitt bilköp mellan Evo V och Supra så valde jag Evon åt honom. Alla 3 bilarna går ju att trimma till steg 1/bpu för billig peng och man får då en riktig gatdräpare. Kvalitén mellan alla 3 bilar är ju ganska likvärdig men vågar ändå sticka ut och säga att Supran känns lite mer gedigen och robust än de andra två baserat på egna erfarenheter och vad jag läst om på nätet de senaste 2 åren. Du får nog helt enkelt gå på magkänslan och känna vad DU tycker, det är det som räknas.
Supran är riktigt snygg och har varit en av mina drömbilar länge. Verkar tåla rätt så mycket men tråkigt dock med den höga vikten.
Skylinen som jag har nu är jag helt kär i! Det enda dåliga som jag tycker om den är trimpotentialen. R33 känns mycket mer brutal men jag känner samtidigt att det skulle vara kul att testa någon ny modell.
Evon blir billigare att trimma om man ska upp i lite högre effekter pga 4an och det skulle vara väldigt kul med fyrhjulsdrift!
When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?