3479
Sök

Film : Team Olofsson På Sommertreff.no 2010 Drifting

14 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
ja nu var det av klarat med nöd och näpppe fick något fel på ladd trycket så den laddade bara ca 0,6-0,8 hela tiden lite surt men fick bara plåga mer.

så här är en film från min första körning på större bana och första gången för i år man driftar på riktigt.
synd bara att vi inte hann filma mer men nu är det bara att ladda för gatebil på mantorp
ursäkta klippningen är inte så duktig

och det fränaste var nog när jag satt och pratade med  Fredric Aasbo en stund på lördags kvällen big_smile

var en bra helg utom att bilen skulle bråka med laddtrycket

och tappade laddtrycket när det var nära rullning.

http://www.youtube.com/watch?v=DJdj0elgywE

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
17 juni 2010
riktigt trevlig film.....bra rattat....

No Shame Racing Crew

KHRacing
17 juni 2010
Gillar att ni tog er så långt.
har du 323motorn i med turbon eller har du en 325 ?

snyggt kört, inte superbre3tt, men jag vet att det e svårt med en E30 med, men som sagt snyggt kört & motor låter riktigt fint ju. upp med laddet i mina trakter nu,,,, 2+

14 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
ja du jag har en orginal 323 motor med turbo och m3 spridare så motorbygget är snik

ja jag har ju bara orginal styrutslag.

och motorn gick ju inte super där.

jag far ju till gatebil mantorp
Senast redigerat av TeamOlofsson (17 juni 2010)

KHRacing
17 juni 2010
TeamOlofsson skrev:
ja du jag har en orginal 323 motor med turbo och m3 spridare så motorbygget är snik

den verkar gå fint trots "snikbygge".
jag har med orginal styrning, inte så bra, skall bygga om det snart, men svårt då man måste kapa lite... :-(

14 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
KHRacing skrev:
TeamOlofsson skrev:

den verkar gå fint trots "snikbygge".
jag har med orginal styrning, inte så bra, skall bygga om det snart, men svårt då man måste kapa lite... :-(

njaa är bara att kapa på jag vet ej om jag hinner nu i början på sommaren är rädd att missa några event.

Sök