2898
Sök

nån som såg american hotroad i lördags

2 594 Inlägg
19 juni 2006
Trådstartare
det var ett ganska kul avsnitt det var en svensk kille 18 från nått fordonsprogram som var där på prao men killen kunde nästan ingen engeslka han kunde typ bara what! all blev bara kantastrof visar forsättningen nästa lörda de måste ni se nån som kange känne grabben somm va me

Rohdin
19 juni 2006
skitgammalt avsnitt...jag såg alla avsnitt när han var där,blev lite förvånad av att en svensk fick prao:a där men kul hade det vatt

Amatör
444 Inlägg
19 juni 2006
perfect the same as in swedish PERFEKT .. stakars idiot borde ju inte vara där om han inte vet vad thinner e

2 594 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
he he nej inte direkt fan jag gick fordon och jag hade ig men ändå kan jag mer engelska änn honom,fan han såg ju helt förskräkt ut he he ska bli kul att se fortsättningen

1 105 Inlägg
20 juni 2006
hahaha!! så jälvla kul! Tyckte nästan synd om pojken ju..

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--

1 231 Inlägg
20 juni 2006
Har sett det innan. Han var usel på engelska och verka inte mycket bättre på att meka smile Antar att dom gärna kryddar lite extra för att få upp tittarsiffrorna som vanligt
Senast redigerat av Lone Star (20 juni 2006)

Mitt projekt: Evo III

10 287 Inlägg
20 juni 2006
Boyd verkar ha problem. Kolla på kvaliteten på en del av hans gubbar gentemot Chip Fooses gubbar. Dessutom så gick ju en av Boyds enda vettiga till Chip för ett tag sedan (Charley). Såg ni inte när Boyd ville att Charley skulle ställa upp och lacka verktygsskåp.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

2 594 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
Sharky skrev:
Boyd verkar ha problem. Kolla på kvaliteten på en del av hans gubbar gentemot Chip Fooses gubbar. Dessutom så gick ju en av Boyds enda vettiga till Chip för ett tag sedan (Charley). Såg ni inte när Boyd ville att Charley skulle ställa upp och lacka verktygsskåp.

/Göran

nej missade det man jag håller med den han har inte många vättiga ta tex bloubear han kan inte ha många rätt skulle sparkat honom för länge sen

2 123 Inlägg
20 juni 2006
ghost_boy83 skrev:
Sharky skrev:

/Göran

nej missade det man jag håller med den han har inte många vättiga ta tex bloubear han kan inte ha många rätt skulle sparkat honom för länge sen

En liten rolig sak är faktiskt att du stavat rätt så många fel och du gnäller iaf på andra ?

Gör det på alla fyra
130 Inlägg
20 juni 2006
den flint skalliga är väll oxå svensk...

2 594 Inlägg
20 juni 2006
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
ghost_boy83 skrev:
Sharky skrev:

/Göran

En liten rolig sak är faktiskt att du stavat rätt så många fel och du gnäller iaf på andra ?

va har jag gnällt på andra ja jag vet jag stavar som en *** i bland

Rohdin
20 juni 2006
Sharky skrev:

/Göran

Jo Boyd brukar få problem...Säger bara Jesse James´s grabbar..dom kan sin sak,Jesse Jamen har fan en lösning på allt han e grym om nån

2 123 Inlägg
20 juni 2006
ghost_boy83 skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
ghost_boy83 skrev:

va har jag gnällt på andra ja jag vet jag stavar som en *** i bland

Det var inte som och provocera jag menade det, så förstå inte fel.
Men det vi ser i programmet är ofta saker som vi tittare vill se, man får ju inte ofta se när det går bra och flyter på för dom!
Det var bara att du gnäller på dom om att han inte kan ha många rätt och du skulle sparkat honom för länge sen.
Men sen såg jag hur illa du stavade det och påpekade det.
Sen tror jag att bluebear är betydligt bättre än dom flesta här på garaget även om det inte märks i tv programmet

volvoraggare
4 776 Inlägg
20 juni 2006
missa det i lördags men jag kolla förra lördagen då nya killen andreas var med visst han kanske lärde sig nått men han var ju mest i vägen tyckte jag men jag diggar programmet som fan och amrican choppers

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök