Speedman skrev:
linuslinje skrev:
http://www.biltema.se/ProductImages/36/ … 1745_l.jpg2 l. Räcker till 60 tvättar. 59,90 kr
Går det få mer prisvärt?
Just för schampoo så vettefan, jag tycker detta är bättre än autosmarts med flera schampo, har dock inte testat deras med vax i. Visst det är ju inte i närheten av att vaxa och polera efterråt manuellt men det blir riktigt bra resultat.
Är det verkligen rätt att bara kolla på priset?
Jag kan skicka dig ett Sanego vaxschampo för 58:-/liter, som slår allt annat på fingrarna vad gäller både avrinning och glans!
Tycker du Biltema fortfarande är bättre efter tvättprov, så kan du använda upp hela vårat schampo, och skicka tillbaka den tom. Så får du pengarna tillbaka
Jag har provat många sorters schampo, och inget som slår Sanegos vaxschampo!
1. Sanego vaxschampo 58:-/liter.
2. Autoglym 148:-/ 600ml
3. Smartabs duet -ej pris
4. Autobright 85:-/liter
5. Ultima 315:-/liter(den mest överskattade schampoprodukt på marknaden som jag någonsin provat, med tanke på priset/liter, avrinning och glansen)
6.Fireglaze 85:-/liter
7. Sonax -ej pris
8. Turtle 119:-/liter stämmer ganska bra va?
9. Diskmedel då kanske?!
Använde det någon gång när man tvättade mopeden. Så på en bil skulle jag aldrig våga/vilja prova. Innehåller "lite" väl mycket rengöringsmedel för att användas till bilvård.
Och innehålelr då det även slipmedel, är det ren katastrof tyvärr.
Mvh Tobbe
Dessa är ett utval av dom som provats genom åren, och man minns namnen på, och pris på dom flesta.