Tänk att inget är underföstått här...
Att köra upp på refuger gör man inte i motorvägsfart utan i samhällen vid låg fart eller vid köbildning pga olycka tex för att göra fri väg för utryckningsfordon.
Att göra ett så egoistisk uttalande och tänka på sina fälgar framför ett annat liv.....
Behövs inte kommenteras bara en idiot tänker så...
En annan sak ang. svensk trafik..
Det är samma sinnesslöa beteende ute på landsvägen då man står på och kommer ifatt folk.
De vet bara inte att du är där...
Passerar du dem snabbt ser du hur de vinglar till, det e då man väckt dem ur deras ZOMBIEstadie.
Men tur är kanske det för en kompis sade en gång...
HAR MAN TILLRÄCKLIGT HÖG FART HÄR I SVERIGE SÅ BLIR DET INGA PROBLEM MED OMKÖRNINGAR.
Du vet var bilen befinner sig och den sinnesslöa typen bakom ratten märker dig först då du är framför honom/henne...
Lite annorlunda på kontinenten då folk är vakna....
Ta alla Svenskar (ej Stockholmare) flytta ner dem till LONDON låt dem köra tillsammans en dag.
Hur mkt olyckor skulle det bli samhället skulle antagligen kollapsa !
Ähh
Hur många har tillbringat månader utomlands och kört bil och sett för o nackdelar med svensk trafik.
Jag är inte stolt över hur folk beter sig på vägarna.
Men de som jag aldrig har problem med är,, grabbar 20-30 års ålder som ironiskt nog är värst i trafikstatisktiken...
Hur kommer det sig....
Utomeuropeiska nysvenskar är helt klart överrepresenterade vid små incidenter i trafiken för min och mina vänners del...
Så fick man inte säga men så är det...
Många uttalanden här ligger på den nivå jag förväntade mig och jag tror inte det blir bättre..
Senast redigerat av endorfinslaven (1 juli 2010)