Ny info precis inkommen (lägger samma i första inlägget) ------------------------------------------------------
Inga gatbilar i mellanpassen. endast driftingbilar eller racebilar/formel under kvällen.
Inga passagerare.
Förare som kör Drifting skall ha gällande SBF-licens för någon tävlingsklass som gäller bilar/formel, ej kart. Eller så skall de lösa PR-licens.
Var på plats i god tid.
Välkommna.
Det är väl så j-vla dags att komma med det nu?!! Säkert inte du som är ansvarig men vi var ju 4 bilar härifrån som sett fram emot det här halva sommaren, köpt hjälm kläder osv, bollat som fan med jobbet för att kunna va ledig. Va ju en av få chanser att få köra bana utan jätte publik och 57 bilar att trängas med.
Det är väl så j-vla dags att komma med det nu?!! Säkert inte du som är ansvarig men vi var ju 4 bilar härifrån som sett fram emot det här halva sommaren, köpt hjälm kläder osv, bollat som fan med jobbet för att kunna va ledig. Va ju en av få chanser att få köra bana utan jätte publik och 57 bilar att trängas med.
Beklagar, men jag fick reda på detta för två timmar sedan, men har ej haft tillgång till internet tyvärr.
ARC vill börja försiktigt, det var orsaken jag fick. Den 1/9 dock skall det vara ok med gatbilar var 20 minut under kvällen.
Nej, jag är inte ansvarig/samordnare eller nånting alls angående detta, jag är den personen som vågat ens fråga om olika klubbar vill ta upp driftingsporten & på detta vis genom att våga fråga har jag fått flertalet klubbar att ta upp frågan.
ja jag har ju som mål att försöka drifta så gott det går,, då jag aldrig driftat på bana vet jag ej hur det går men kommer väl dit me bil, däck å allt annat så få vi c..
ja jag har ju som mål att försöka drifta så gott det går,, då jag aldrig driftat på bana vet jag ej hur det går men kommer väl dit me bil, däck å allt annat så få vi c..
är sjukt sugen nu, kommer väl knappt kunna sova inatt bilen har varit packad i flera dar och ska man tro smhi och yr.no så blir det uppehåll på kvällen. Fan va jag ska flänga krycka. haha
ååh man tackar. Var dock inte helt nöjd, fick inte det där goa flytet som man vill och sen höll inte däcken nåt vidare. Men hoppas på bättring till den 1/9.