Mx_krus's Corsa B AKA Ägget! Bygger 200hk++ N/A. Rensad och bur på plats
Målet med denna är att få en riktigt frän Corsa som både ser, går och låter bra! Ska ligga som ett strykjärn och va ettrig som en sporthoj! En gammal tant opel har aldrig vart roligare!
HAde vart kul att komma men nu blir de som sagt bugrun. Har lovat polarn att va fyllechaffis i han Golf 5 R32 Kommer de bli några fler event som är har i närheten?
Japp de börjar ta sig nu! Blev riktigt trevlig att köra mot förut också. sen att de skrapar lite här och där de får man leva med Går att sänka ännu mer fram om jag vill haha. har ca 5varv kvar och hjälpfjäden, genomslagsgummin sitter fortfarande kvar. Bak däremot så måste jag ta och lista ut nånting för att få ner den mer
Blev bra det där! Vårat extremt lilla garage kändes faktiskt rätt stort med din bil där
Ääää! De är ju ni som har för stor bil!
Slänger upp 2 bilder från Örebromixen 2012 Riktigt trevlig träff med en hel del fräna bilar och trevligt folk.
Blev en spännande resa ner om inte annat. 2mil innan örebro så lägger torkarna av i årets jävla ösregn! Såg inte ett jävla skit! så de blev att krypköra i 30km/h på 100km/h med en fil och mitt räcke! Inte populärt kan jag meddela haha. Men vi tog os ner till träff punkten vid "Svampen" där de blev att låna verktyg och akut meka för att få igång dom igen. Visade sig att de va dålig jord bara så skönt att de va lätt fixat
Sedan bar de av med polis eskort igenom örebo stad i en karavan. riktigt kul grej faktiskt!