Tja!
En kompis har precis kvaddad sin stylade 850 GLT som antagligen kommer bli inlöst då ramen troligen har blivit sned, vad kan man plocka bort från den bilen för att sätta på en 855?
Vi har tänkt byta ut sådant som lyktor, sidblinkers, sänkningsfjädrar och grill som vi kan ersätta med original delar från min 855? Är detta okej?
Undrar även om man kan plocka av andra styling saker som sidokjolar och vinge? För om ja inte har fattat saken fel så ersätter väl inte försäkringsbolag styling delar utan endast original delar?(menar t.ex sidkjolar och vinge som inte är original). Och då borde det enligt min mening vara helt okej att ta bort styling delar eller är jag helt ute och cyklar?
Om ni någon gång vart med om de här eller bara vet vad som gäller så skriv gärna ned allt ni kan tänkas komma på som man kan enkelt och snabbt kan byta eller ta bort! Det handlar alltså om en stylad 850, inte sönder stylad men lagomt med R-front(sprucken), sidokjolar, R-vinge, lyktor, blinkers, dimljus, grill, fälgar, ljudsystem och om ni eventuellt vet några andra "bra att ha" saker/delar man kan plocka så skriv dem gärna!
Tacksam för snabba svar ! Alla svar är bra!