2972
Sök

Vad kostar det att lacka?

48 Inlägg
8 juli 2010
Trådstartare
Har tagit på mig en krockad audi a4 som behöver lite kärlek och undrar om vad det skulle kosta att lacka om framskärmen och kofångaren? Har lite skador på förarsidardörren också. och undrar vad en omlackning skulle kosta där?

48 Inlägg
8 juli 2010
Trådstartare
är det bara för framskärmen och kofångaren???

193 Inlägg
8 juli 2010
jag betalar 3000kr för lackats i box vid en riktigt lackfirma!

16 197 Inlägg
8 juli 2010
knoppen skrev:

fast lackpriser kan skilja VÄLDIGT mycke beroende på hur mycke underjobb som krävs mm.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 534 Inlägg
9 juli 2010
evilaudio skrev:
knoppen skrev:

fast lackpriser kan skilja VÄLDIGT mycke beroende på hur mycke underjobb som krävs mm.

+ om man känner personerna i fråga, eller gör en deal under bordet wink

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
9 juli 2010
hur långt var ett snöre nu igen`?

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

2 230 Inlägg
9 juli 2010
en mx3 med svartjobb kostade 7-8000.. men ja skiljer mkt beronde på vem och var och vilken bil och vilken lack.. så ja allt från 5000-50000 tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle

183 Inlägg
9 juli 2010
blir billigare om du gör förarbetet själv så lackeraren bara behöver spruta på färgen

48 Inlägg
13 juli 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
knoppen skrev:

Det blir inte så värst mycke på för det blir ny skärm som är grundlackad. och fronten är klar för lack den med är den kommer.

4 670 Inlägg
13 juli 2010
Varför ringer man inte bara några olika lackfirmor o frågar vad dom tar för jobbet?

Den där frågan är ju helt omöjlig o svara på beroende på så många faktorer.

Vart du bor, Hur ser de ut?, Är vekligen allt förarbete gjort om de ska göras? När många tror de är gjort så finns de massor kvar o göra eftersom en lackerare kan se/känna saker som en otränad person kanske inte lägger märke till. O de kommer då synas om dom lackar över detta. Du blir missnöjd.

Mitt råd RING!

1 207 Inlägg
13 juli 2010
MrMiyagi skrev:
blir billigare om du gör förarbetet själv så lackeraren bara behöver spruta på färgen

Inte alla lackerare som går med på det. Fullt förståeligt också iom att det Jocke 18år kan tycka är klockrent efter att ha gnuggat lite på bilen, i verkligheten bara är ankbajs och måste göras om.

Sök