hoppas du blir nöjd med rosten, själv förstår jag inte varför man "stylar" bilen med rost. det är ju som om att ja stylar ansiktet genom att dra ut framtänderna.
bilder kommer senare ikväll. varför man rostar huven? likt att styla sig genom att slå ut framtänderna? haha varför ngt med bilar? en bil är väl bra om den startar och tar en från punkt a till b? dumpventiler,turbo,motivlack,stora fälgar mm...ja varför? haha för det är coolt! det hör ju till dom flesta bilar. rost alltså. och planera rosten och bara ha den på tex huven är ju ett grymt avbrott från dom flesta andra. fat jag har vidare planer för min huv som kommer innefatta rost,flakes och MASSA klarlack
hoppas du blir nöjd med rosten, själv förstår jag inte varför man "stylar" bilen med rost. det är ju som om att ja stylar ansiktet genom att dra ut framtänderna.
hoppas du blir nöjd med rosten, själv förstår jag inte varför man "stylar" bilen med rost. det är ju som om att ja stylar ansiktet genom att dra ut framtänderna.
:Ddagens citat....
Det är helt enkelt ett eget stuk "Ratlook" säger ju en del om vad det handlar om
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Angående att lägga huven i vatten borde det inte vara någon bra idé för att få den att rosta, är det inte så att det rostar när plåten kommer i kontakt med syre?
hoppas du blir nöjd med rosten, själv förstår jag inte varför man "stylar" bilen med rost. det är ju som om att ja stylar ansiktet genom att dra ut framtänderna.
klart man kan göra det med en mk1. man måste ju tänka på att man löser det ju lätt med bläster och ny lack igen. sedan finns det väl fräsha mk1 huvar till förbannelse runt om i landet. det är bara att rosta på!!!
har röjjt i garaget hela dagen. fyllt en släpkärra med järnskrot som ska till skrotfrag. ska bli gött att hova på sänkningen i ett rent och snyggt garage!