Startar upp en tråd angående träffarna på helgerna här vi kan ha eftersnack med mera inga diskutioner angående olaglig street racing då stängs denna tråden ner igen. !
Samlas som vanligt 21.00 på Väla Max parkering Jag är ej ansvarig för träffarna utan Race 4 fun. www************
Fint att man kom till city gross på ättekulla i helgen & där va inte en kotte hahaha, men men kommer till max på väla till helgen om ni inte hinner ändra ställe innan dess -.-, Fick höra att där va en hel del folk
seriöst. finns 2forums som är speciellt för Helsingborg behövs inte diskuteras på garaget.org mer . mods stänger tråd efter tråd efter tråd att ingen förstår att det som pågår i Helsingborg är 90% olagligt
ingen som tvingar mig läsa trådarna nej men lite tröttsamt och se nya och nya trådar om Helsingborg då ingen vettigt skrivs bara "händer något idag" "jag kommer idag" etc
Fint att man kom till city gross på ättekulla i helgen & där va inte en kotte hahaha, men men kommer till max på väla till helgen om ni inte hinner ändra ställe innan dess -.-, Fick höra att där va en hel del folk
Samma för mig här. Hitta ingenting så körde hem igen.
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.
Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg
Har inte sagt att det inte finns trådar som är seriösa men det är folk som spårar ur rätt snabbt med sina inlägg/svar det blir alltid diskussioner om race m.m.
bättre göra en tråd som är som notis/låst om var träffarna är i Skåne "hbg ystad m.m" för det är oftast samma träff punk/tider
Tycker det är bra att det finns en speciell tråd som är seriös med faktiskt här på garaget just angående Helsingborg
Har inte sagt att det inte finns trådar som är seriösa men det är folk som spårar ur rätt snabbt med sina inlägg/svar det blir alltid diskussioner om race m.m.
bättre göra en tråd som är som notis/låst om var träffarna är i Skåne "hbg ystad m.m" för det är oftast samma träff punk/tider
håller er upptaderade innan ni åker på www.*********.se där kan ni se vart vi samlas ! Jusst nu är vi på Väla Max klockan 21.00 jag öppnade denna tråden i April för jag tyckte det var kul att någon öppnade en tråd angående helsingborg då det inte fanns någon annan så håller upptaderade på www.*********.se eller kika efter bilar med dekaler på det där det står ********* på
håller er upptaderade innan ni åker på www.********.se där kan ni se vart vi samlas ! Jusst nu är vi på Väla Max klockan 21.00 jag öppnade denna tråden i April för jag tyckte det var kul att någon öppnade en tråd angående helsingborg då det inte fanns någon annan så håller upptaderade på www.*********.se eller kika efter bilar med dekaler på det där det står ******** på
Enligt förra tråden du skapade, läste man i den så stog det city gross & ingen uppdatering där om ny plats. inte alla som vet att ni bytat ställe Var några stycken på ättekulla som inte heller visste om den nya platsen men men, självklart inte ditt fel Körde runt i hela stan för att försöka hitta er men utan resultat ;p fanns bara massa raggare i stan i lördes xD. & leta efter bilar med ''*******'' dekaler i en stad som HBG är inte lönt -.-
Var har alla roliga bilar blivit av?? Va där i lördags men inga roliga bilar alls å titta på. Tyckte det var bättre förr. Hoppas det blir bra igen snart..
Kan meddela att vi oftare och oftare får in prestanda bilar. Hoteyes har rätt. Max/väla kl21. Anledningen till att vi bytat plats ytterligare en gång är att city/ättekulla har svårt att husera 150-200 bilar. Men med väla ska det inte bli överfullt direkt
Och ja man får tydligen hålla sig väl informerad ang vart vi samlas. var på ättekulla i lördags och fann ingenting.
Vi ses!
varför inte köra rundor på alla ställen dom varit på innan typ max3 ställen, hbg är inte så stort max 3mils radie
Vi var på Ättekulla.. både donken/citrygross parkeringen, stattena och till och med färjehamnen fastän jag vet att det inte är så aktuellt längre med tanke på deras farthinder men ville ta mig en titt på min gamla skola (rönnowska).
Väla åkte vi förbi också men inte förrän närmare halv elva. Men du har rätt iövrigt