Volvo_744gl skrev:
Tjena, första tråden jag skriver så bli inte alltför sura för lite "konstig" skrivning:P.
Ja, som rubriken lyder behöver jag lite hjälp / tips på hur jag kan dra kablarna snyggt eller göra typ en liten "låda" så kablarna inte sticker ut som dom gör nu riktigt, jag har då satt dit 2 st 8" basar, och kablarna bara hänger ner till slutsteget, då undrar jag ifall någon har ett tips på hur man kan dra kablarna snyggt i hatthyllan eller ifall man kanske borde göra en liten låda där till dom så kablarna blir lite gömda? tacksam för svar:)
PS: kommer bild senare om ni inte förstår riktigt hehe
Det finns t ex små plattor med dubbehäftande tejp som du kan sätta buntband igenom och på så sätt dra kablarna snyggt under hatthyllan. Sedan får de gå ner på någon sida gärna under bagagets klädsel så blir ju kablarna inte synliga. Men tänk på att om du lastar tunga grejer ovanpå så kan de komma i kläm.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?