Spelis skrev:Ska bli soligt hela dagen i Eskilstuna och några moln på kvällen/natten. Låter ju helt kanon!Blir till att tvätta bilen i eftermiddag så den är ren tills imorgon
Master_J skrev:Spelis skrev:Ska bli soligt hela dagen i Eskilstuna och några moln på kvällen/natten. Låter ju helt kanon!Blir till att tvätta bilen i eftermiddag så den är ren tills imorgon Härligt! Jag är peppad!
Spelis skrev:Master_J skrev:Spelis skrev:Ska bli soligt hela dagen i Eskilstuna och några moln på kvällen/natten. Låter ju helt kanon!Blir till att tvätta bilen i eftermiddag så den är ren tills imorgon Härligt! Jag är peppad! Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?
Master_J skrev:Spelis skrev:Master_J skrev:Härligt! Jag är peppad! Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?Absolut, det låter kalas!
Spelis skrev:Master_J skrev:Härligt! Jag är peppad! Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?
Master_J skrev:Härligt! Jag är peppad!
Spelis skrev:Master_J skrev:Spelis skrev:Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?Absolut, det låter kalas! __spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?
Master_J skrev:Spelis skrev:Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?Absolut, det låter kalas!
Spelis skrev:Jag med. Vad sägs om att mötas upp i Örebro och åka en liten karavan?
Master_J skrev:Spelis skrev:Master_J skrev:Absolut, det låter kalas! __spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.
Spelis skrev:Master_J skrev:Absolut, det låter kalas! __spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?
Master_J skrev:Absolut, det låter kalas!
Spelis skrev:Master_J skrev:Spelis skrev:__spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?
Master_J skrev:Spelis skrev:__spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.
Spelis skrev:__spaackeel var sugen på det också.Jag och en till BMW kommer från karlskoga..Vart ska vi mötas upp och när tycker du? Biltema/eurostop?
Master_J skrev:Spelis skrev:Master_J skrev:Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?Det låter lagom. Det kör vi på.
Spelis skrev:Master_J skrev:Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?
Master_J skrev:Biltema blir bra. På förstasidan står det att det börjar kl 18.00. Det är frågan när vi vill vara där.
Spelis skrev:Master_J skrev:Spelis skrev:Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?Det låter lagom. Det kör vi på.Fint, då ses vi imorgon.Vet du någon mer bil som ska med?
Master_J skrev:Spelis skrev:Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?Det låter lagom. Det kör vi på.
Spelis skrev:Vad sägs om 17.30 vid biltema, snacka lite skit och sen dra vidare?
Master_J skrev:Spelis skrev:Master_J skrev:Det låter lagom. Det kör vi på.Fint, då ses vi imorgon.Vet du någon mer bil som ska med?Inte i dagsläget tyvärr. Dom jag har snackat med har haft jobb eller prioriterat fylla.
Spelis skrev:Master_J skrev:Det låter lagom. Det kör vi på.Fint, då ses vi imorgon.Vet du någon mer bil som ska med?
Master_J skrev:Det låter lagom. Det kör vi på.
__spaackeel skrev:Jätte fint väder här i örebro, hoppas det fint väder där med
SweHedis skrev:Ska se ifall några polare är intresserade så vi kanske kommer några bilar från Örebro