Hade lite problem med min launch mot Porschen, efter bilen tappade fästet så ströps motorkraften minst 1sek, har inte hänt förut med dessa inställningar på bilen. Jag antar att det berodde på blöta däck då det fanns vatten på startområdet och fuktig asfalt. Kan tyvärr inte koppla från antisladd/antispin då det aktiverar riktiga LC vilket inte får användas om man ska behålla garantin:(
Instämmer med rymdhunden. Aldrig hört något liknande förut. Tycker alla ska köra på samma vilkor. Får starta rullande p.g.a. Aut-låda e fan de dumaste jag har hört. Kanske ska ta och ändra lite regler kanske. Och vad hände med starten? Ett antal missar under kvällen? Annars kul kväll.
riktigt trevlig kväll.. men håller helt klart med här. fanns andra med auotomat och dom körde på som dom andra så varför denna favorisering eller vad man ska kalla det för..
Hade lite problem med min launch mot Porschen, efter bilen tappade fästet så ströps motorkraften minst 1sek, har inte hänt förut med dessa inställningar på bilen. Jag antar att det berodde på blöta däck då det fanns vatten på startområdet och fuktig asfalt. Kan tyvärr inte koppla från antisladd/antispin då det aktiverar riktiga LC vilket inte får användas om man ska behålla garantin:(
Jobbigt d där med att garantin inte gäller om man kopplar bort feg systemen! Svårt att köra som man ska med dom igång
ja det blev ju helt sjuk halt med allt vatten precis innan start
grymt läckra bilder. synd att man missa denna träff. kom hem från sandhamn igår sen bar det av till nynäs för att hämta ploaren som kom hem från gotland