snyggt, hur gör du med upplåsningen på bilen nu ? när du har s70 handtag?
Fjärstyrt centrallås Men ifall de skulle strula eller batteriet skulle dra ut får man gå via bakluckan där sitter ju "låset" kvar men sen hur man tar sig vidare från bakluckan in i bilen med uppfällda säten, de vette fan... det tar vi den dagen. Men vad gör man inte för att de ska vara snyggt
Ett tips e att dra en krafig sladd från batteriet ner till fronten så att du kan sätta startkablar/starthjälp där om batteriet skulle jäklas:)
Det är klart fräckaste färgen, delvis i sig självt, delvis för att ingen annan biltillverkare vågat lacka en seriös prestandabil i en sån "oseriös" färg som gräddgult
Tror knappast Porsche eller BMW skulle våga presentera en ny bil i karamellrosa eller gredelint ?
Men skulle man lackera om till en gulis så skulle de samtidigt kännas lite "wanna be" T-5R, även om färgen är döfräck
Omdu lackar laserblå äre wanna be R igen, Fortsätt i samma spår mot original o riktigt snygg utseende, behåll samma färg!
snyggt, hur gör du med upplåsningen på bilen nu ? när du har s70 handtag?
Fjärstyrt centrallås Men ifall de skulle strula eller batteriet skulle dra ut får man gå via bakluckan där sitter ju "låset" kvar men sen hur man tar sig vidare från bakluckan in i bilen med uppfällda säten, de vette fan... det tar vi den dagen. Men vad gör man inte för att de ska vara snyggt
Precis, gå igenom bagaget. På våra bilar finns det en spärr man kan trycka upp med en mejsel och på så sätt krypa fram till förarplatsen
Extrakolla noga först så inte det finns lite batteri kvar så larmet börjar tjuta. Det tjöt rätt bra från min bil när jag kröp där igenom =P
Haha ja jag har sagt det förut men jag säger det igen Det är så kul o följa den här tråden o se allt pyssel du håller på med Måste få kika närmre på den nån gång sen i vår/sommar om du är i krokarna
"-Trying is the first step towards failure!" -Homer Simpson