2822
Sök

Bild: PS-moddad Audi RS2

33 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
#1
http://img62.imageshack.us/img62/4100/lanzenaudirs2215nw.jpg


en widebody RS2:a ...tankar och synpunkter?

LANZENdesign

137 Inlägg
25 juni 2006
#2
Den blev väldigt bra! En av de snyggare jag sett. Ta bara bort reklamen på sidan så är den grym.

1 059 Inlägg
26 juni 2006
#3
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

Biltokig
345 Inlägg
26 juni 2006
#4
Skit snyggt, du jobbar med detta va? Du gör väl kjolpaketen och splitterserna själv? tongue

33 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
#5
TyranN skrev:
Skit snyggt, du jobbar med detta va? Du gör väl kjolpaketen och splitterserna själv? tongue
Tackar, om det ändå vore så väl smile ...måste tyvärr snickra också för att ha råd att leva.
När jag gör egna delar så tar jag ofta hjälp och idér från andra bilar i det här fallet kjolarna från en ferrari tongue och splitterna från en subaru.

LANZENdesign

646 Inlägg
26 juni 2006
#6
Ser kalas snyggt ut!!!

Biltokig
345 Inlägg
26 juni 2006
#7
Lansen skrev:
TyranN skrev:
Skit snyggt, du jobbar med detta va? Du gör väl kjolpaketen och splitterserna själv? tongue
Tackar, om det ändå vore så väl smile ...måste tyvärr snickra också för att ha råd att leva.
När jag gör egna delar så tar jag ofta hjälp och idér från andra bilar i det här fallet kjolarna från en ferrari tongue och splitterna från en subaru.
Okej. Så brukar även jag göra. Fast då snor jag oftast hela kjolpaket. xD

Lång & Smal!
462 Inlägg
26 juni 2006
#8
Lansen skrev:
http://img62.imageshack.us/img62/4100/l … 2215nw.jpg


en widebody RS2:a ...tankar och synpunkter?
fy h-vete så snyggt.. är ingen/t "4 ringar" fan.. men denna blev ju kalas brutal!!

du får gärna prova å göra et bodykit på min 740 om du vill. aldrig sett sånt på en 740.. hehe

//Henrik Johansson

215 Inlägg
26 juni 2006
#9
racefan skrev:
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile
Ja du har väl sett flera st med de va?..

Well done!
Senast redigerat av SLIMPA (26 juni 2006)

Rohdin
26 juni 2006
#10
tkr det blev skitsnyggt med splitters!

8 156 Inlägg
26 juni 2006
#11
Tycker verkligen att den ser grym ut. Gillar looken. Audin får ett bra aggressivt helhetsintryck med den huven.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

33 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
#12
racefan skrev:
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile
det var just evo scoopet som killen jag gjorde bilden åt fastna på.
och jag måste hålla med han att det ser faktiskt riktigt grymt ut.
mvh

LANZENdesign

Avstängd
199 Inlägg
27 juni 2006
#13
riktigt najs du har gjort det..du skulle inte kunna photo shoppa en bild på min bill...om du skulle kunna göra de så undrar jag om du skulle kunna göra en bild där huven är silvrig o taket kan du de??..för har funderingar på att göra så hehe men jag e inget vidare på photoshop så skulle vara tacksam om du gjort en bild åt mej men att du tar bort flammorna jag har på sidan åxå

33 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
#14
HondaRR skrev:
riktigt najs du har gjort det..du skulle inte kunna photo shoppa en bild på min bill...om du skulle kunna göra de så undrar jag om du skulle kunna göra en bild där huven är silvrig o taket kan du de??..för har funderingar på att göra så hehe men jag e inget vidare på photoshop så skulle vara tacksam om du gjort en bild åt mej men att du tar bort flammorna jag har på sidan åxå
redan fixat, skickat ett PM....

LANZENdesign

Avstängd
199 Inlägg
27 juni 2006
#15
fy fan asså du vet verkligen vad du håller på med du gjorde min bil skit bra asså tor faktiskt jag komr ändra den så det blir så te nästa sommer elr nått hehe

Bilförsäljare på Hörby Bil
152 Inlägg
4 juli 2006
#16
racefan skrev:
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile
Synd bara att en Evo scoop inte ser ut såsmile En evo scoop är delad i mitten!
Senast redigerat av Biaaas (4 juli 2006)


33 Inlägg
6 juli 2006
Trådstartare
#17
Biaaas skrev:
racefan skrev:
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile
Synd bara att en Evo scoop inte ser ut såsmile En evo scoop är delad i mitten!
har du sovit dom senaste två åren? smile
evo VIII och evo IX har ej delat scoop, detta är taget från en 8:a .

mvh

LANZENdesign

205 Inlägg
6 juli 2006
#18
Biaaas skrev:
racefan skrev:
ta bort huven o splitterna så e den helt oki... evo scoop på en rs2 e nästan dödstraff påsmile
Synd bara att en Evo scoop inte ser ut såsmile En evo scoop är delad i mitten!
Haha du hänger inte med i utvecklingen? wink

9 Inlägg
18 Inlägg
23 juli 2006
#20
Snygg!

Skönhet kommer ur smärta


Sök