tja! Varit i garaget några timmar i dag me han få lite till gjort
Bror slipade styrväxeln så jag kunde måla den .
Ska börja göra om färstena för kylaren.
Hängde dit dom andra skärmarna idag.
Satte dit kränghämmar staget
Satte upp bakaxeln idag
La dit andra spindelleden me.
Så står den nu .
De var allt för dagens skörd Han inte med så mycket idag för jag var tvungen att skruva i lastbilen halva tiden typ den skulle iväg på körnign imorgon .
De var allt för dagens skörd Han inte med så mycket idag för jag var tvungen att skruva i lastbilen halva tiden typ den skulle iväg på körnign imorgon .
Hejåhå vad det går! det gillas
2:A Året Som Fordons Mekaniker På KsPG
Kolla In Min Projekttråd!
manuell låda hoppas ja på gillar det ja ser skarpt!
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
bilderna jag lovade: på undersidan (där jag lagt till rött) är det en liten plåtbit som är fastsvetsad så att den inte ska kunna vrida sig. Den sitter på ett förgasarfäste, vet inte vart det kommer ifrån dock.
bilderna jag lovade: på undersidan (där jag lagt till rött) är det en liten plåtbit som är fastsvetsad så att den inte ska kunna vrida sig. Den sitter på ett förgasarfäste, vet inte vart det kommer ifrån dock.
Ubbe har en låda manuell du kommer få svettsa om isf men ska tåla bra mkt:)
It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!! ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Tja Har varit i garaget igår och satte dit bromsköldarna och styrservon . Vart riktigt bra Sedan svetsade jag rost i en annan 240i kommer bilder senare på de glömde kameran hemma
tja. Här är bilderna på de som jag gjorde tidigare har inte haft tid med bygget nu för jag har gjort i ordning en annan 240 och bes den och så har jag jobbat som en dåre nu sista tiden. men snart är jag på gång igen har fått tag i en manuell låda komplet med koppling Så de blir att bygga om lite igen