Jag tycker att både Ford, Peugeot och Renault har klivit ett stort steg framåt vad det gäller design. Citroen har gått bakåt och känns nu som en mer eller mindre kopia av Peugeot, man tar Peugeots design och slänger på sitt emblem och BMW lägger all fokus på SUVar och gammal design med lite streck på motorhuven. Audi lever på sina diodframlampor och sin större grill och slänger på det på alla sina bilar och Volvo mjölkar ur sin gamla S80/V70-design så långt det går med resultatet att dom flesta bilar ser likadana ut framtill tills efter B-stolpen då det skiljer
Volkswagen slänger på dom äldre Golfbakljusen på dom flesta av deras bilar och mixtrar lite med fronterna och sidolinjerna så vips har man lite nya modeller. Mina tankar om dagens bildesign här i Europa
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!