2799
Sök

Vilka nya bilar kan ni acceptera (europeér)?

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
Jag undrar vilka nya europeiska bilar som ni tycker ser någorlunda bra ut. I denna tråd skippar vi riskokare!!!

Jag tycker att den bil som imponerar mest på mig är faktiskt BMW!!!!!!! Dom har klass fortfarande, i dom flesta modeller faktiskt. Även fast jag inte är någon SUV-älskare alls så klarar BMW:s X-serie faktiskt min granskning. Hoppas på många åsikter i denna tråd!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
31 juli 2010
Audi kommer alltid stå mig närmre hjärtat än BMW

Team Insane Racing

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
31 juli 2010
SAAB kommer alltid stå mig närmre hjärtat än BMW och Audi.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

2 038 Inlägg
31 juli 2010
jag är inte specielt förtjust i dom nyare bilarna, men Audi A1 tycker jag är skit tuff big_smile

I got Dubs!
2 423 Inlägg
31 juli 2010
Audi Q7 är fin tycker jag
Senast redigerat av Dubs (31 juli 2010)

Trucker
2 710 Inlägg
31 juli 2010
Tycker Saabs senaste modeller är för gubbaktiga. Likaså Volvo, BMW och Audi! Däremot tycker jag att Mercedes, speciellt E-klass, den håller klass än idag, tycker tom att deras nyare är så mkt snyggare än äldre (kan ej deras modellbeteckningar, Kan bara W123,124 och 126 big_smile )! Hade gärna kunnat tänka mig en sådan, årsm runt 04 05. En E55 eller E500, men dom kostar ju snäppet mer än Saaben, i ALLT big_smile

Fart missbrukare

Delta_Rebel
31 juli 2010
Nya Volvo S60/V60 är inte helt fel.BMW:s 120 tycker jag också är tuff,skulle mkt väl kunna tänka mej att köpa en sådan.Wiesmann Roadster är en snygging den med:)

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
MrPersson skrev:
Nya Volvo S60/V60 är inte helt fel.BMW:s 120 tycker jag också är tuff,skulle mkt väl kunna tänka mej att köpa en sådan.Wiesmann Roadster är en snygging den med:)

Gillar bilden: Al Bundy är kult!!!!!

/Benny

Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

RIDE OR DIE!
15 Inlägg
31 juli 2010
Har aldrig varit något större fan av Renault men dom har fått till några riktigt häftiga modeller, bland annat nya megane RS. sen hur skiten är att mecka med det låter jag vara osagt:D

6 632 Inlägg
31 juli 2010
Nya Mercedes-Benz C-klass är asfrän! Helst vill man ha C63'an

De/Dem

1 570 Inlägg
31 juli 2010
Jag tycker BMW gör snyggast bilar förtillfället. MB ligger tätt bakom men nya E-klassen är lite av en besvikelse.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare
M103 skrev:
Jag tycker BMW gör snyggast bilar förtillfället. MB ligger tätt bakom men nya E-klassen är lite av en besvikelse.

Eller hur!! BMW ligger i topp!!!

/Benny

Min youtubekanal!

591 Inlägg
31 juli 2010
jag gillar inte du nya bilarna jag håller mig till de gamla hederliga typ BMW där det var kvaliten som räknades:)

229 Inlägg
31 juli 2010
Koenigsegg imponerar mest på mig wink nä men av de vanliga bilarna så Audi och sedan blir det väll bmw

fälg fantast
1 086 Inlägg
31 juli 2010
volkswagen imponerar mest då jag är vw frälst

men skulle nog tänka mig en nyare bmw eller audi

de nyare mercedes är snygga, men satan så dyra
Senast redigerat av Lowenhart (31 juli 2010)

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

206 Inlägg
31 juli 2010
Audi såklart haha. wink

Har dock helt förälskad i nyare Saab 9-3 kombi! Alltså bara utseendet, kan inte mycket om Saab i övrigt. smile

Ta vara på livet, man lever så kort och är död så jävla länge..

fälg fantast
1 086 Inlägg
31 juli 2010

inte på bilen, men definitivt på priset

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 243 Inlägg
31 juli 2010
Trådstartare

Jag är lite dålig på BMW:s modeller och motorer men den här måste väl iaf. ha en vinkel8:a???? Snygg är den iaf.!!!!!!!!

/Benny

Min youtubekanal!

40 Inlägg
31 juli 2010
AUDI och på andraplats BMW!!

Tiden läker alla sår gäller inte på bilar, man måste läka såren åt bilfan!
Ain't nothin but a peanut!

Sök