Är inne på att göra mig av med min svenssonbil och införskaffa nåt roligare bygge. Kombi är nästan ett krav och dessa är vad jag kommit på som kan vara roliga "familjebilar" Men frågan är vilken man bör köpa.. d.v.s delar, försäkring, förbrukning(inte lika viktigt iofs), trim, styling m.m?
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Givetvis hade inte någon av bilar blivit original, varken utsidan eller motorn... Men en R34 GTR front på stagean är ju faktiskt sjukt fin... fast legnumfronten är ju sjukt snygg original.. detta är fan klurigt..
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
Givetvis hade inte någon av bilar blivit original, varken utsidan eller motorn... Men en R34 GTR front på stagean är ju faktiskt sjukt fin... fast legnumfronten är ju sjukt snygg original.. detta är fan klurigt..
Vill du modifiera efter eget tycke så har stagea betydligt större utbud på styling och trim.
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Jag gissar på att det är C34 Stagean du funderar på ? Jag köper då lätt den istället för en Mitsubishi Legnum då jag tycker Stagean är mer intressant och lite tuffare, speciellt Stagea GT-R
Om du inte gillar fronten på Nissan Stagea så kan du ju alltid modda dit en Skyline R34 front som den här killen har gjort med sin bil...
Tjenare! jag har en stagea RSfour 99:a som brukis. kanon skön bil. kan bara rekomendera att du köper en spec2, alltså den med Neo motorn. värre stakar (samma som gtr) solida lyftare och 280hk i orginal. spec1 har bara 230hk.
Dock är det sjukt drygt med enkla saker som tändstiftsbyte på en legnum, man måste riva halva motorn för att komma åt...
Sedan är det bra om man har bra tankkort för soppa vill den ha
Stagea s1 har samma helvete med att byta stift. Gör det rätt när du gör det, eller svär. Dock rekommenderas inte stagea för folk som är vidskepliga - enhörningar ska inte fångas. Och fångar man dem kan de ha en tendens att bråka.