Fixa rubriken enligt rubrikreglerna annars låses tråden! // Moderator
Bättre nu?
Ja, bättre men ORT (kommun) saknas fortfarande, borde vara Katrineholm väl?
Orten är Björkvik även om det ligger i Katrineholms kommun. känns det inte lite upprepande att skriva Plats björkvikring i Björkvik i katrineholms kommun? Men jag ändrar till plats björkvik om det duger?
Orten är Björkvik även om det ligger i Katrineholms kommun. känns det inte lite upprepande att skriva Plats björkvikring i Björkvik i katrineholms kommun? Men jag ändrar till plats björkvik om det duger?
Det är okej nu! Upprepande eller ej, men "BjörkvikRing" hade inte behövt vara med, endast krav på eventets namn, datum och ORT (=Björkvik)
Jag personligen hade gärna kommit då men har lite långt dit och kan inte det datumet, men en annan gång förhoppningsvis!
Det är okej nu! Upprepande eller ej, men "BjörkvikRing" hade inte behövt vara med, endast krav på eventets namn, datum och ORT (=Björkvik)
Jag personligen hade gärna kommit då men har lite långt dit och kan inte det datumet, men en annan gång förhoppningsvis!
Lycka till!
Allright! då förstår jag mig på reglerna lite bättre Ja okej, ja du är välkommen nästa träff
Tack!
Senast redigerat av Backlundaren (10 augusti 2010)
Troligtvis kommer jag och rastar Supran lite.. Beror på hur hårt det blir på kräfskivan på fredag och så hoppas vi på bra väder.. ska försöka få med mig kompisen med en viper också..