2909
Sök

Kan man sätta in central lås (dosa) på en 245 (89) b230f??

40 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
Har ett cenrtallås med två nyckelrings knappar och undrar om man kan få detta att funka på min 245?? kolla mina bilder så ser ni delarna.

Get Rich Or Die Trying :rolleyes:

608 Inlägg
26 juni 2006
är det centrallås i den från början? isåfall borde de väl gå på någo sätt eller? ja vet inte riktigt så jag ska inte säga säkert har inte sj gjort någo sånt ännu så... men tror nog att de ska gå på någo sätt! hmm

old volkswagens never die,they just get lower:D

40 Inlägg
26 juni 2006
Trådstartare
har centrallås nu men bara när man vrider nyckeln.. undrar om man kan koppla in denna dosan någon stans i bilen så attt kontrollerna funkar iställer

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
26 juni 2006
Jag har centrallås med dosa på min 240 iaf..  danmobility.. smile 300 kr.. bara att koppla in.. tongue

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

40 Inlägg
27 juni 2006
Trådstartare
har två doser.. och en liten kontroll låda eller va det är? den har kontakter. var skall man ansluta denna?

2 933 Inlägg
27 juni 2006
ja du, måste ju vara en plus och en minus för matningen till dosan.. sen är de väl 2x2(bakdörrar) + 2x4(framdörrar) lr nåt sånt som går till låskolvarna skulle jag tro.. va nåt liknande på mitt iaf..  sen finns de väl några utgångar till bagaget och tanklocket skulle ja tro.. tongue

40 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
finns inget lätt sätt å hitta rätt sladdar?? räckere det å följa sladden från  dörren?

2 933 Inlägg
28 juni 2006
ja det ska väl räcka.. måste ju gå att få fram kopplingsschema för låset i din bil och för lådan till dos-låsningen..

8 156 Inlägg
28 juni 2006
Om du tar bort dörrsidorna så borde du nästan på egen hand kunna lista ut hur centrallåset är kopplat.
Skulle gärna se bilder på det, för jag har planerat att göra samma sak på min PV.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök