Golf mk1 Rallye -75 med vr6 kompressormatad och 4-hjulsdrift, namnet är ett ihopplock av vad jag skulle vilja se i den bilen. Liten ettrig och sjuk prestanda, det vore nåt tycker jag
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Självklart Chevrolet Caprice, eller Cadillac Fleetwood Brougham. Eller varför inte 1973 års Oldsmobile Custom Cruiser?
Gärna med en modernare version av 7.4L V8:an som satt i på den tiden med en sexväxlad automatlåda som sitter i Cadillac Escalade. Skulle vara ultimata famlijebilen ju, rymmer 8 passagerare i bättre komfort än en modern minivan.
Amerikanerna har ju ryckt upp sig när det kommer till formgivningen, men jag skulle nog vilja säga Chrysler 300 -61 eller Charger fastback 66-67. Men man måste ju erkänna att formgivningen är förbannat mycket bättre nu än på 80-90 talet. Nästan allt byggt på 50-60 talet är ju ganska snyggt designat, men för alla som minns Fiat ritmo och liknande vet ju vad jag menar...
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...