3849
Sök

Intresse koll på vad man skulle vilja att biltema sålde i sin monter på vallåkra

badboy for life
356 Inlägg
6 augusti 2010
Trådstartare
Hej

tänkte bara kolla litte vad ni här på garaget skulle vilja att biltema hade med sig till vallåkra som försäljnings varor.
Men detta är bara en intresse koll kan inget lova men kommer att lägga fram det som ett förslag till min chef.
Kom med 3 st olika varor som förslag.

leva bör man ändå dör man

4 005 Inlägg
6 augusti 2010
turbos!

DFFL
9 020 Inlägg
6 augusti 2010
Kebabpizza Special utan svamp, Starköl och Frisbees.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

badboy for life
356 Inlägg
6 augusti 2010
Trådstartare
biltemaanstalld skrev:
Hej

tänkte bara kolla litte vad ni här på garaget skulle vilja att biltema hade med sig till vallåkra som försäljnings varor.
Men detta är bara en intresse koll kan inget lova men kommer att lägga fram det som ett förslag till min chef.
Kom med 3 st olika varor som förslag.

OBS DET MÅSTE VARA REALISTISKA VAROR

347 Inlägg
6 augusti 2010
Polishprylar samt lite kurs hur man gör är aldrig fel. Sätt upp en eller flera motorhuvar så att man får testa?
har själv dålig koll och har inte fått något bra resultat när jag har testat... Men känns det inte bra så testar man ju inte på porschen direkt och mao man lär sig inget heller

-utan 940
1 728 Inlägg
6 augusti 2010
Mätare och det vanliga stylingsortimentet är det jag kan tänka mig att folk skulle impulsköpa.

1 517 Inlägg
6 augusti 2010
ljuddämpare . kanske nån sterio kabblar m,m smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

4 005 Inlägg
6 augusti 2010
polermaskinerna och sedan en huv man kan pröva på var ett rätt bra förslag. och de där fastnyckelsatserna

1 517 Inlägg
6 augusti 2010
FireTraXX skrev:

Aldrig hört dem göra det där! lol

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

2 014 Inlägg
6 augusti 2010
FireTraXX skrev:

Välkommen tillbaka sedan avstängningen. Med reservation för att jag ofta finner dina inlägg (inklusive det här) ganska humoristiska, vill jag påminna om att humor/ironi är ett dåligt substitut för substans i inlägg relevanta för tråden.

Se till att hålla dina inlägg relevanta och OnT i fortsättningen.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
6 augusti 2010
linuslinje skrev:
polermaskinerna och sedan en huv man kan pröva på var ett rätt bra förslag. och de där fastnyckelsatserna

Dels det, samt turbos Och andra tuningprylar tror jag folk skulle vara mest intresserade av.

RMR-Crew
478 Inlägg
7 augusti 2010
Biltema kepsar, slipsar och speedos.
Vet dock inte om biltema har det i sortimentet men skulle gärna vilja se det.

183 Inlägg
7 augusti 2010
Strandtennisset, för barnen

diverse billiga verktyg, när bilen pajar på vägen

billvårdsprylar e nog populärt också

enligt mitt tycke så funkar det mesta under tusenlappen, de flesta brukar inte ha mer pengar för impulsköp

badboy for life
356 Inlägg
7 augusti 2010
Trådstartare
Bebben skrev:
linuslinje skrev:

Dels det, samt turbos Och andra tuningprylar tror jag folk skulle vara mest intresserade av.

har faktiskt tagit upp ert förslag om polermaskin sammt motorhuv så man kan testa den med min chef och han tyckte det verka som ett vettigt förslag men som sagt kan inget lova.
Men som sagt alla ideer är välkommna.
vad det gäller torbos är jag tveksam men man vet aldrig

237 Inlägg
7 augusti 2010
Tycker personligen att ni ska ha med er en sju jävla massa verktyg för otroligt bra rabatter just denna helg..

och nu menar ja inte 20 kr utan en fin summa avdrag.. typ hälften.
tror de går åt som smör i solsken..

vem kan ha för mycke verktig??
poleringen låter som en väldigt vettig ide..

Sen skulle nog lite Sterio kablas.. kabel skor säkringar ja lite sånt där typiskt som kan gå sönder under musiktävlingar eller hos en enkel bilantusiast som man vill ha snabbt o enkelt...

badboy for life
356 Inlägg
8 augusti 2010
Trådstartare
Fightertiger skrev:
Tycker personligen att ni ska ha med er en sju jävla massa verktyg för otroligt bra rabatter just denna helg..

vem kan ha för mycke verktig??
poleringen låter som en väldigt vettig ide..

Sen skulle nog lite Sterio kablas.. kabel skor säkringar ja lite sånt där typiskt som kan gå sönder under musiktävlingar eller hos en enkel bilantusiast som man vill ha snabbt o enkelt...

Som sagt rabbat tror jag inte går igenom men verktyg och stereo grejor låter som ok grejor smile

Certifierad besserwisser
308 Inlägg
8 augusti 2010
Fightertiger skrev:

En sådan rabatt är totalt orealistisk. Väldigt få företag kan sälja en produkt till halva priset utan att göra en stor förlust. Jag prissätter datorer på företaget som jag jobbar på och folk har absolut ingen aning om vilka små pålägg som varje produkt säljs för. Räkna sedan in att detta lilla pålägg ska täcka en hel uppsjö av omkostnader som bl.a lokalkostnader, transporter och personalkostnader för att bara nämna några.

Enda anledningen till att ett företag skulle sälja sitt sortiment för halva priset under en period är av marknadsföringsskäl, men Biltema lär inte behöva marknadsföra sig på ett sådant ställe som Vallåkra så en sådan kampanj skulle vara fullständigt bortkastad.

Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.

1 210 Inlägg
8 augusti 2010
Uställnings priser/ mäss priser bör ni ha...
Annars kan ni lika gärna skippa eran monter på Vallåkra..

1 523 Inlägg
8 augusti 2010
Då biltema har blivit en butik för hushållet så varför inte hudprodukter o Tupperware?! 8-)

badboy for life
356 Inlägg
9 augusti 2010
Trådstartare
Sheba skrev:
Fightertiger skrev:

En sådan rabatt är totalt orealistisk. Väldigt få företag kan sälja en produkt till halva priset utan att göra en stor förlust. Jag prissätter datorer på företaget som jag jobbar på och folk har absolut ingen aning om vilka små pålägg som varje produkt säljs för. Räkna sedan in att detta lilla pålägg ska täcka en hel uppsjö av omkostnader som bl.a lokalkostnader, transporter och personalkostnader för att bara nämna några.

Enda anledningen till att ett företag skulle sälja sitt sortiment för halva priset under en period är av marknadsföringsskäl, men Biltema lär inte behöva marknadsföra sig på ett sådant ställe som Vallåkra så en sådan kampanj skulle vara fullständigt bortkastad.

Kunde nog inte sagt det bättre själv

Sök