Update!Blir inte uppdaterat här så ofta. Har tänkt på just denna tråd ganska ofta på sistone och jag funderar ärligt på att lägga ner den.
Nog för att där händer saker - om än att det inte är ofta - men det är enligt mig bara inte tillräckligt intressanta saker.
Nyligen hände visserligen detta:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/20/19631/19631-8bfc03d9b3ed171b89c36e1515de8e11.jpg]()
..vilket var ganska trevligt om man får säga det själv. V70:in må ha sina mil på nacken..eller hur man nu säger..men han funkar sannerligen bra än idag.
Men det är som inte så spännande att räkna milen. Jag plastar inte någon inredning eller bygger kjolpaket eller liknande. Det är bara såna små saker som kommer till.
Bakdämparna blev ju äntligen utbytta, och även om det tar emot att säga det så har man ju gått på en nit igen. Nu menar jag inte dom nya för dom funkar alldeles ypperligt men jag menar dom gamla, de jag köpte begagnade. De som enligt säljaren var i stort sett nya men som visade sig vara samma skrot och korn som alla dom andra jag köpt och upptäckt att dom varit - skrot.
Men nu är det slut på detta kapitel med stötdämparna. Alla fyra är numer utbytta och det känns riktigt bra.
Närmare våren till skall jag skaffa en ny uppsättning däck till Titan-fälgarna - då det som bekant inte bara var snedslitet det ena utan dessutom uppenbart påkört och därmed punka! - så kanske det går att få in en i alla fall liten slant för dom andra tre däcken. Vi får se.
Men ja..i övrigt. Vad händer i övrigt i framtiden?
Ska väl kanske tona rutorna lite mer seriöst, byta den spruckna frontkorgen efter min krock med råddjuret - funderar till och med på att - fyyyy mig för att jag ens tänker tanken - konvertera halvljuset till xenon..men vi får se.
Menmen. Står i valet och kvalet att lägga ner den här tråden faktiskt, och jag tror många förstår mig.
Har ju 240:in som står och väntar hemma hos pappa, för att inte glömma Mazdan som myser i mitt garage!