gör om hela framsidan av huset till pplats då blir grannarna ännu lyckligare o dina polare kan parkera där också hehe
Haha, så jävla rätt!
Läst igenom hela din projekttråd och den var intressant! Är väl inget riktigt fan av sånt där "porrfluff" men smaken är som baken och det blev ju mycket finare än när du började!
Utsidan är grymt lyckad, ser riktigt bra ut Fortsatt lycka till med bilen!
Börjat skrapa bort lite asfaltsmatta! Ska bort med allt och sen dit med Silent Coat! Jag tror det blir tystare så! ;>
Kylaren på plats!
Motorrummet:
Kardanen är på plats.(Dock inte på bilden) Bild kommer senare
Lite nytt elsystem! Laggt flera timmar på att löda och tejpa, innan satt det bara massa stift, inga kontakter! Hade några sånna liggande från en gammal Kombi jag skrotat!
Nu är den besiktigad och klar, blankt papper är härligt efter alla timmar man har lagt ner!
Snart ska jag lyfta motorn på Scorpan och lägga i den i Granadan, det är helt otroligt vad den dricker soppa med den motorn som sitter i nu! Men resultatet blev bra, utseendemässigt!
Nu är det snart dags för motorbyte. Motorn är lyft ur scorpan, och bilen står på skroten.
Såhär ser det ut som den står nu, ska fräschas till lite innan jag lägger i den.
Så jävla skönt med kamkedja!
Offtopic, byggde en rolig grej till garaget, en portabel musiklåda, det va inte meningen att den skulle bli så förbannat stor, men vi hade inte mätt någonting så vi bara tog några mått så fick det bli som det blir.
Stay Tuned...
Senast redigerat av Tallriksmodellen (24 januari 2013)