håller färgen på dörrsidorna ??? pröva att dra am med nageln eller n¨gon skruvmejsel eller så, annars vill du att det ska hålla relativt bra så är det att sprutspackla, tvätta noga med thinner innan lack
håller färgen på dörrsidorna ??? pröva att dra am med nageln eller n¨gon skruvmejsel eller så, annars vill du att det ska hålla relativt bra så är det att sprutspackla, tvätta noga med thinner innan lack
Har använt mig av Vinylfärg, för att de är klädda i vinyl, och de blev riktigt bra, har testat skrapa bort det men det verkar sitta kvar riktigt bra ;D
Tjenare! Idag sysslar vi med hatthyllan, men vi har fastnat, vet inte riktigt hur vi ska ta oss till för att det ska se snyggt ut, nu behöver jag er hjälp.
Ifall ni har sett någon annan tråd eller har gjort något eget sådant själva vore det uppskattat om ni länkade några bilder eller tråd eller något på detta! Jag tackar på förhand!
ser mycket lovande ut må jag säga, saknar min gamla granada faktiskt, fick upp den i bra skick och sen va ja dum o gjorde mig av med den men jag hade kört med orginal grillen för då syns det tydligare att det just är en granada, annars med en massa extra ljus överallt så ser den ju ut som vilken annan slö40 som helst