Idag fick jag tag i ett framlyse, det som fattades. Då jag köpte bilen utan front är jag ständigt på jakt efter front delar. Här kommer lite bilder.
Reflektorn va inte så värst fräsch, men ska nog inte va så svårt och hitta en ny.
Glaset efter jag tvättat det och gjort i ordning det. Förra ägaren maskerade nog inte så värst bra när han sist lackerade bilen. Det är lackdamm över nästan hela. Dock en positiv sak va att när jag städade garaget idag så hittade jag detta. Har för mig att jag beställde det till min gamla bil men det blev aldrig av att jag bytte. Det är ju Kanon!
Har även börjat dona med instrumentpanelen.
Det har suttit en klocka i det hålet innan, men jag vill ha stereon där istället. Det va för stort på höjden och för litet på längden, så jag fick justera lite, hoppas det blir bra.
Dock har jag ett litet problem, det är några små sprickor i grillen, i fästena som ska sitta i karossen. Jag har slipat ner i sprickan om man säger för att lägga i lim, men jag kan inte hitta något som fungerar!
Jag testade med detta limmet, men det fungerade inte. är det någon som vet vad man ska ha? OCH I SÅ FALL, VART FÅR MAN TAG I DET?
Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Nu även tonat bakrutan, blev kanon bra! Hade ingen solfilm som va bred nog att täcka hela så jag fick skarva. Den syns inte så väl, det blev bra för att ha gjort det själv! ;D (Någon va väldigt trött frammåt elva tiden för jag väckte honom vid klockan 8 då han hade sovit 4 timmar...)
jepp det har jag enkel å känna igen utan listerna haha.
härligt med injection, dom är inte så vanliga vet du vad det är som skiljer mot en "vanlig" granada?
Svarta lister, lite grövre krängningshämmare fram, och även krängningshämmare bak, de har bara Injection. Resten beror ju på vad de som köpte de nya valde för "extra utrustning"
Lina- skrev:
Blir snyggt med tonade rutor.
Tack! Joda det blir bra, vill sätta dit bakrutan nu! Det har regnat hela dagen så har inte kunnat göra det... ;/
För er som förstår (De flesta antar jag?) Tror ni detta kan bli bra? Jag har haft stereon innan, och även baslådan, o de vet jag att de fungerar kanon, men allt de andra är helt nytt... Någon som har någon Erfarenhet eller vet något om dessa produkter?
Pioneer TS-E2099 Flush.Mount Speaker for Car stereo. 8" Coaxial Thee way. 200W Max Power. 4 Ohm. 40w Nom. Power (Hatthyllan)
För er som förstår (De flesta antar jag?) Tror ni detta kan bli bra? Jag har haft stereon innan, och även baslådan, o de vet jag att de fungerar kanon, men allt de andra är helt nytt... Någon som har någon Erfarenhet eller vet något om dessa produkter?
Pioneer TS-E2099 Flush.Mount Speaker for Car stereo. 8" Coaxial Thee way. 200W Max Power. 4 Ohm. 40w Nom. Power (Hatthyllan)
Vi började med att svetsa golvet för ett bra tag sen, och såhär blev resultatet. När jag senare tittade under så såg det inte alls bra ut, hängde rostig plåt osv, så vi fick helt enkelt kapa bort allt igen och göra om det...
Såhär ser andra sidan ut efter mycket kapande och slipande. (Kommer mer bilder på det imorgon)
Nu tillbaka till andra sidan igen.
När vi kapat bort all rost som fanns så svetsade vi dit en ny lite tjockare plåt. Kunde inte ha blivigt bättre!
Måste ju lägga en liten shout out också till Wobin@Garaget som fixade allt svetts arbete och stod för svettsen! TACK! ;D