för det första så förstår jag inte varför du känner dig konstig att du gillar bilar, nette..
och för det andra.. det var någon som skrev att han trodde att det var många tjejer som gillar bilar men inte riktigt berättar det.. och så tror jag det kan vara också..
jag är väldigt intresserad av bilar, men dock vet jag inte så mycket eftersom jag förut mest bara umgicks med folk som i princip bara visste att bilar hade fyra hjul och en motor.
men nu umgås jag mer med bilintresserade personer och börjar snappa upp mer och mer.
problemet är bara att det är väldigt svårt för oss tjejer att bli tagna på allvar..
killar har en förmåga att se ner på oss när man börjar snacka och dumförklara oss när vi inte riktigt förstår vad ni snackar om.. det blir många "lilla flicka, vi pratar om något du är bra på istället.. smink tillexempel" eller "äh, skit samma"
därför tycker inte jag riktigt om att prata om mitt bilintresse, eftersom jag är rädd att en konversation ska starta och att jag sedan ska bli dumförklarad eftersom jag inte kan så mycket som ni grabbar kan.
men, dessutom har jag märkt att det finns en massa brudar som påstår att de älskar bilar, men som tydligen bara säger så för att få en tur i killens nya ferrari.. :) men det gör väl kanske inte er grabbar så mycket?! ;P
ah, jag vet inte om jag förklarat min åsikt så bra.. klockan är mycket och jag klarar inte riktigt av att formulera mig som jag vill, men jag hoppas ni förstår vad jag menar :)
SÖKES: miljonär villig att sponsra med en "riktig" bil.. eller en miljon eller två.. ;)