3002
Sök

Solfilm från micro ??

269 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
#1
Hej hej undrar om det är nån som har använd solfilm från micro inte den dyrare då utan dom billigare solfilmer ... Hur blir resultaten...

VW Passat R Tdi 4motion

underordnad allfixare
696 Inlägg
28 juni 2006
#2
man får vad man betalar för..  kompisen köpte film därifrån själv tyckte jag det var lika svart in som utvändigt..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

269 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
#3
Hej hej , själv vill jag ha gärna ljusare elle röktonat typ ... Klart man får vad man betalar för men vill inte betala mycket pengar för toning av främre sidorutor o sen behöva ta bort toningen när farbror blå kommer ...

VW Passat R Tdi 4motion

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
28 juni 2006
#4
jag har köpt på Micro,men inte monterat än... har inte vart tillfälle för det.. har kompisar som kör med den toningen och dom e helnöjda

//Silverpilen\\

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 juni 2006
#5
TdiR skrev:
Hej hej undrar om det är nån som har använd solfilm från micro inte den dyrare då utan dom billigare solfilmer ... Hur blir resultaten...
hur kan du ens fundera på film från micro när du har så fina bilar?

man lever bara en gång så lev väl!

269 Inlägg
28 juni 2006
Trådstartare
#6
hehe om du kollar på audin så är den tonat med billig film ... Kan man lägga så spela inte filmen nån roll bara det är någorlunda kvalite , det är min uppfattning

VW Passat R Tdi 4motion

Fartälskare
390 Inlägg
28 juni 2006
#7
skaffa riktig toning! kan själv o har bra grejjer men kommer inte göra det...jag lämnar in! blir grymmt mycket bättre då

Speedparts That´s why.......

27 Inlägg
28 juni 2006
#8
Audifantast skrev:
skaffa riktig toning! kan själv o har bra grejjer men kommer inte göra det...jag lämnar in! blir grymmt mycket bättre då
Vart gör man de??

Fartälskare
390 Inlägg
28 juni 2006
#9
Fellon skrev:
Audifantast skrev:
skaffa riktig toning! kan själv o har bra grejjer men kommer inte göra det...jag lämnar in! blir grymmt mycket bättre då
Vart gör man de??
det beror på vart man bor tongue kolla i gula sidorna annars finns det olika killar här på garaget om fixar det...skapa en tråd om det abra...jag ahr fixat en kille som gör det för 3-4 tusen för ALLA fönster.... föresten... det ska vara riktiga solfilmsmontörer...som jobabr som det asså tongue hehe men det finns några här inne
Senast redigerat av Audifantast (28 juni 2006)

Speedparts That´s why.......

35 Inlägg
12 juli 2006
#10
Hej. Kan rekommendera CFP:s solfilm på Micro, det är en riktikt bra solfilm och den är formbar.
Den är lite dyrare men SÅ mycket bättre. Dom har även färdigskurna solfilmer där bakrutan redan är formad.

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
12 juli 2006
#11
Vi provade micros billigaste film (Silverfärgad) igår på våran partybuss, och vi blev supernöjda, lätt att applicera, syns inget in men syns ut.

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824


Sök