Hahaha. klart man ska dricka öl medan man skruvar , ja du.. det är väl vinterprojekt.. skulle jag tro men självklart gör det ju inget om det är färdigt till vintern
Hahaha. klart man ska dricka öl medan man skruvar , ja du.. det är väl vinterprojekt.. skulle jag tro men självklart gör det ju inget om det är färdigt till vintern
haha det vettefan du.. inte mycket vettiga idéer som kommer ur ölburkar ska följa projektet iallafall!
hej nu kommer det lite bilder efter massa skruvade
lagning av 3an
glömde ta kort på svetsen
nu är toppen borta
kamaxlar och lyftare
dags att plocka ur kolvarna
en ute
alla fyra ute ska i nya och fina sen
veven borta
och där ligger den ;D
vad glad jag vart när jag såg dom fina
lite honing kankse?
jag och morgan fick tag i en b234f motor och en extra glt-topp. så jag fick lite funderingar om att ta de blocket men det hade stått ute ganska länge, så det så inte så roligt ut undet toppen. men jag har ju glt-kammar nu
det har vart jävligt dåligt med uppdateringar men jag jobbar ganska mkt och håller på med bilarna så det blir inte mkt tid över det är ju bättre att lägga lite mer tid på bilen och få ett bra resultat
har vart och snackat med SPM gubben lite så har funderat lite med blocket så det blir nog ett b230 underdel iaf mkt lättare med delar och packningar och skit
Jag nöjer mig med att du äntligen fattat att 2.3L is the skit [ Dock är ju 2.5L häftigt! ]
haha vore ju ändå fränare med 3.5 liters
det har du ju hos Spm med;) kostar ju dock lillpeng;) jävligt rolig gubbe o snacka med kan allt mått på en b230
en liten fråga bara är det sprickor o så i grenrör som på vanliga turbona? står i valet o kvalet om man ska leta upp orginal grenrör eller om man ska köra eftermarknads:(