Asså locket och "ramen" passar direkt där de vanliga tanklocket sitter, i dom 3 hålen. påfyllningsröret är universal, jag va tvungen att använda de då mitt gamla va helt bort rostat.
Asså locket och "ramen" passar direkt där de vanliga tanklocket sitter, i dom 3 hålen. påfyllningsröret är universal, jag va tvungen att använda de då mitt gamla va helt bort rostat.
okok får nog bli ett sådant närts lön har beställt mycket annat på denna lönen så det får vänta
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
okok får nog bli ett sådant närts lön har beställt mycket annat på denna lönen så det får vänta
Hehe, jag har bränt 10k på bildelar denna lönen=)
är uppe i lite över 30 på hela min bil och där stannar det tyvärr inte haha
god gave us turbo lag to give the v8 suckers a slight chanse
Då fick man gjort jätte lite igår, började lägga igen hålet för torkarn på förarsidan, men när jag hade kommit halvvägs kommer kompisen på som gjort elinstallationerna i garaget att kabeln som ligger undermarken skulle kunna brinna upp innan säkringen för att de är säkrat med 35amp, men han skulle fixa de idag.
sådär ja, nu kommer det en liten update, har helsvetsat plåten jag la i istället för reservhjusbaljan, sen har jag även lagt igen alla hål på bagageluckan, den ska vara helt slät, sen har jag börjat förbereda för skärmbyte bak. bytena av skärmarna kommer förmodligen ske i veckan.
ska lägga igen det sista hålet oxå, va bara osäker på vad jag skulle ha för låsning av luckan.
såhär har jag tänkt att jag skulle fixa skärmarna!