3835
Sök

Bmw e30 lådor??

265 Inlägg
28 augusti 2010
Trådstartare
tja köpte mig en e30 och jag va lite vild med den! så sabba lådan på samma dag!! köpte mig en ny låda men den lådan hade stora hardy skivan och innan satt det på lilla hady skivan.... vad ska jag göra vad kan jag göra tips skulle vara roligt  att få tackar alla som svarar stort /// mvh mackan

nu med 470 hk

103 Inlägg
29 augusti 2010
X40Mackan skrev:
tja köpte mig en e30 och jag va lite vild med den! så sabba lådan på samma dag!! köpte mig en ny låda men den lådan hade stora hardy skivan och innan satt det på lilla hady skivan.... vad ska jag göra vad kan jag göra tips skulle vara roligt  att få tackar alla som svarar stort /// mvh mackan

vafan lövet lol

...has left the building...
4 474 Inlägg
29 augusti 2010
Lättast är nog att köpa en låda med rätt medbringare (tror det heter så..). I annat fall får man nog byta kardan med, sen e frågan hur det passar i kardanens andra ände...Lådan du köpte kommer den från en E30? Har inte så bra koll men jag kan tänka mig att 325:an har kraftigare grejer, så om lådan du köpte kommer från en 320 så... Det borde gå att byta medbringare oxå, men frågan är om medbringaren från din gamla låda passar på denna nya lådans axel...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

Sök