Tjena! Känner att det är dags att försöka samla skaran Audioter innan vintern slår till! Och jag hoppas att det inte krockar med något annat stort evenemang!
Den 3 Oktober kl 13.00 Forum Nacka Garaget(det stora)PLAN1 I GARAGET!
Forum Nacka Garage plan 1 13.00 BE THERE! Plan 1 dvs våningen längst ner! förra året så virrade bilar runt på alla plan men ni ska så långt ner det går! Detta är för att vi ska kunna stå så samlat som möjligt! Ifall det finns gott om plats kan vi ju bara flytta upp senare under dagen! Gratis parkering 3h, efter det avgift! dvs åk in och ut ur garaget...
Tanken är att vi kör på en klassisk däckspark träff och kanske uppsöker nån av Forum Nackas många restauranger för en bit mat! Och senare på eftermiddagen vore det inte helt fel att avsluta med lite Karavan körning om vädret tillåter!
Slå iväg ett PM till mig eller skriv här i tråden om ni har några åsikter/undrar något! Hoppas att se många nya och bekanta ansikten där!
Så här såg det ut 24 oktober förra året! Lite klent med deltagare så skärp till er i år och titta förbi!
Ja, ja e nå lite intresserad av tvättmöjligheter ja me... Ända från Sundsvall lyckas man nå inte hålla bilen fin... hehe Få se om man fått till turbon, kanske man kan ta å göra sej en Sthlm- weekend=)
http://www.forumnacka.se/butiker/Biltvatt/KB_s_Bilvard är i garaget. Sen finns det ok GDS hall mindre än 1km bort och även vanlig "tvätthall" med högtryckare och schampo program osv! Kan ju nästan bli aktuellt även för mig som bör nån mil bort bara:P beroende på väder!
Kommer nog förbi men dock inte med min audi då den inte e klarbyggd förens nästa sommar men får se om vi får Cupen såld annars tar vi den. (Drar med mig ägaren av cupen Thunis).
Tackar för inbjudan lite kul o få ibland
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm