jag följer också men skriver inte efter varje update
Hur mycket har du kvar att "bygga" innan de blir färg på´n?
Jag skulle nog kunna börja med sliparbetet nu, men jag tar det sist, så jag slipper repor. Jag behöver en huv oxå..
Okej, ja det är väl smartast.. Pratat med Peter i Molkom, när jag hade Ascona B så köpte jag av honom.. då hade han nog 10-15st stående, samma med bagagelucka, dörrar osv. Kan kolla ikväll om ja har kvar mailadressen till honom om du inte har den
jag följer också men skriver inte efter varje update
Hur mycket har du kvar att "bygga" innan de blir färg på´n?
Jag skulle nog kunna börja med sliparbetet nu, men jag tar det sist, så jag slipper repor. Jag behöver en huv oxå..
Okej, ja det är väl smartast.. Pratat med Peter i Molkom, när jag hade Ascona B så köpte jag av honom.. då hade han nog 10-15st stående, samma med bagagelucka, dörrar osv. Kan kolla ikväll om ja har kvar mailadressen till honom om du inte har den
Ja, fan att jag inte tänkte på honom! Min polare är polare med honom så det fixar sig!
Dax för en update då... Förgasare och grenrör på plats, allt ser väldigt skitigt ut, och det är det åxo! Blir jävligt dammigt i verkstaden, har haft 2 st bilar som det har slipats spackel på.....
Läste inte så noga i regelboken, så jag fick svetsa di 2 st rör till i buren....
Ny burk till bromsvätskan....
Hålet till växelspaken va i minsta laget :-)
Men efter lite justering så passar den.
Kände mig tvungen att kolla hur det skulle bli med mina 17", skapligt fullt blev det.