3320
Sök

Eftersnack : linköpingsträffen #5 11/09-2010

98 Inlägg
13 september 2010
#61
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:
TEASER skrev:

tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P
Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
Håller med!! Det märktes att det var den sista träffen!

Dästo mer dästo bättre

Svetsare
828 Inlägg
13 september 2010
#62
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:
TEASER skrev:

tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P
Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
det är väl snarare dom amerikanska bilarna som är dom Riktiga raggarbilarna, men du får mer än GÄRNA hänga upp din flottiga bmw på parkeringen så ska jag med nöje skratta när du sitter i stolpen smile

Angry Drift Team

51 Inlägg
13 september 2010
#63
Bmw335i skrev:
TEASER skrev:
Bmw335i skrev:

Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
det är väl snarare dom amerikanska bilarna som är dom Riktiga raggarbilarna, men du får mer än GÄRNA hänga upp din flottiga bmw på parkeringen så ska jag med nöje skratta när du sitter i stolpen smile
muskelbilar då menar jag bilar me klass som dodge challenger, mustang osv.
Din sista kommentar lossas jag inte ens om. Är du 15 år eller?

Svetsare
828 Inlägg
13 september 2010
#64
Bmw335i skrev:
Bmw335i skrev:
TEASER skrev:
det är väl snarare dom amerikanska bilarna som är dom Riktiga raggarbilarna, men du får mer än GÄRNA hänga upp din flottiga bmw på parkeringen så ska jag med nöje skratta när du sitter i stolpen smile
muskelbilar då menar jag bilar me klass som dodge challenger, mustang osv.
Din sista kommentar lossas jag inte ens om. Är du 15 år eller?
det är väl också raggarbilar, nej är inte 15 men är så trött på alla som klagar på att det är så otroligt mycket volvo på lkpg träffen , tycker dom som har hand om träffen kan göra en Linköpingsträffen NO VOLVO så det är sluttjatat om det , alla har inte råd med sina drömbilar o vissa vill nog inte ha nått annat än volvo, volvo är vet inte hur man ska förklara det har sin charm kan man säga sånt som inte alla försår
Senast redigerat av TEASER (13 september 2010)

Angry Drift Team

456 Inlägg
13 september 2010
#65
TEASER skrev:
Bmw335i skrev:
Bmw335i skrev:

muskelbilar då menar jag bilar me klass som dodge challenger, mustang osv.
Din sista kommentar lossas jag inte ens om. Är du 15 år eller?
det är väl också raggarbilar, nej är inte 15 men är så trött på alla som klagar på att det är så otroligt mycket volvo på lkpg träffen , tycker dom som har hand om träffen kan göra en Linköpingsträffen NO VOLVO så det är sluttjatat om det , alla har inte råd med sina drömbilar o vissa vill nog inte ha nått annat än volvo, volvo är vet inte hur man ska förklara det har sin charm kan man säga sånt som inte alla försår
köp en Civic då:P eller nått i den klassen , ingen jävla pansarvagn hehe


116 Inlägg
13 september 2010
#66
Det är ett satans massa gnäll om att det är mycket Volvo. Vi som kör dom trivs med dom. Ni som inte gillar dom behöver ju inte titta på dom. Och som TEASER sa så kan vi i alla fall säga att vi äger våra bilar. Vi har inte behövt ta banklån för att köpa dom.
Vill ni inte ha Volvo på plats kan ni ju skriva ut det i första inläggen.

Personligen tycker jag bara att det är barnsligt att försöka förlöjliga ägarna till Volvo.

593 Inlägg
13 september 2010
#67
V745 skrev:
Det är ett satans massa gnäll om att det är mycket Volvo. Vi som kör dom trivs med dom. Ni som inte gillar dom behöver ju inte titta på dom. Och som TEASER sa så kan vi i alla fall säga att vi äger våra bilar. Vi har inte behövt ta banklån för att köpa dom.
Vill ni inte ha Volvo på plats kan ni ju skriva ut det i första inläggen.

Personligen tycker jag bara att det är barnsligt att försöka förlöjliga ägarna till Volvo.
Alla kanske inte vill åka Japanare eller någon jänk. Ja hade lätt kunnat köpa mig en fläskig Skyline eller Subaru för de pengarnsa min bil kostat, men jag vill hellre åka 940 turbo.

Banklån har jag inga heller, men varför man ska behöva ta upp det här?,de spelar väl ingen roll?
Kan tro att medelåldern på garaget är 5 år alltså..

602 Inlägg
13 september 2010
#68
jaja jag tyckte att träffen var riktigt trevlig iaf. smile längtar efter nästa år.
visst det finns mkt Volvos men man kan ju alltid tänka såhär att dem kommer iaf och det gör inte dem andra tongue dem är ju iaf trogna....  skulle det inte finnas volvo på träffen skulle det typ bara vara ett tiotal bilar och hur jätte kul är det på en skala ett till tio. Nä vill ni ha andra bilar så får ni väl se till att dra dit dem kanske göra lite mer reklam för träffen?   
Visst vissa bilar är kanske inte lika snygga som andra men ägarna till bilarna kan vara minst lika bilintresserade för det.

men men orkar inte bråka om sånt här skit. Jag kan bara säga att Volvo är en bra och pålitlig bil och att jag är stolt över att jag äger en. Smaken är som baken liksom.

Finns det fler som har tagit bilder på träffen?
såg att en del fota min bil big_smile vore kul att se
Senast redigerat av Volvo-lollungen (13 september 2010)


Avstängd
46 Inlägg
13 september 2010
#69
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:
TEASER skrev:

tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P
Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
Fortsätt som du gör, skit i att komma!smile

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
13 september 2010
#70
Var en kul träff o visst fanns det mkt burnande stollar men dom flesta såna höll ju sig på sin sida så stod alla andra lugnt o fint på andra sidan.. smile
Lite trist dock med de fåtal folk som slänger glasflaskor.. Visst.. Drick om ni vill men åtminstonde GLAS-flaskorna kan ni väl hålla ordning på förfan!! Fick veja för glaskross två gånger på vägen ut...

Well.. Min subba blev fotad en hel del under kvällen.. Nån som sitter på bilder? smile


456 Inlägg
13 september 2010
#71
TEASER skrev:
folk kanske skäms och med tanke på vad för bilar som kör så vem fan ställer upp sig mot en skyline om du åker typ golf dit , låt dom som vill köra , annars får ni ju börja dela upp det i klasser tongue
ska vi börja bjuda på middag oxå?  tror du man har hur mkt tid som helst ?  tror inte det kommer att funka..


111 Inlägg
13 september 2010
#72
VinDisel skrev:
TEASER skrev:
folk kanske skäms och med tanke på vad för bilar som kör så vem fan ställer upp sig mot en skyline om du åker typ golf dit , låt dom som vill köra , annars får ni ju börja dela upp det i klasser tongue
ska vi börja bjuda på middag oxå?  tror du man har hur mkt tid som helst ?  tror inte det kommer att funka..
VinDisel , Va inte så himla negativ, ALLT GÅR OM ALLA VILL, inget är omöjligt!!

Det kan funka MEN bara alla är överrens om det! Allt är möjligt !
Att ordna "klassvis" skulle man kunna göra när man står på parkeringen och bara glor och går runt !
Ett altenetiv är att Intressefråga folk ifall de skulle vilja ha det så ? Kan ju inte vara så svårt tycker jag, BARA alla vill så går det... Kolla nu i lördags, samma bilar körde om och om och om igen OCH HUR KUL ÄR DET ATT SE SAMMA BILAR JÄMT !!  För fan skärp er ! Om inte annat LETA upp nån som du tror är i samma klass som din bil ! Vill se att fler kör blir nog lite roligare att se mer blandat !! och inte samma jävla BMW'S osv !!



OCH så trodde jag denna tråd va ett eftersnack om träffen inte om att förnedra oss volvo ägare !!
Inget fel att äga en volvo !!! Håller me Teaser !! Och dom andra !! Jag äger dock ingen bil. Men min första kommer bli en volvo!! För dom är pålitliga bilar ! Lätta att skruva med ! Finns alltid saker att få tag till dom ! OCH DOM ÄR INTE DYRA så man behöver inga jävla lån ! ;D !

"Driv it, like you hate it ! ;)

111 Inlägg
13 september 2010
#73
VinDisel skrev:
TEASER skrev:
Bmw335i skrev:

det är väl också raggarbilar, nej är inte 15 men är så trött på alla som klagar på att det är så otroligt mycket volvo på lkpg träffen , tycker dom som har hand om träffen kan göra en Linköpingsträffen NO VOLVO så det är sluttjatat om det , alla har inte råd med sina drömbilar o vissa vill nog inte ha nått annat än volvo, volvo är vet inte hur man ska förklara det har sin charm kan man säga sånt som inte alla försår
köp en Civic då:P eller nått i den klassen , ingen jävla pansarvagn hehe
O vem fasen vill ha en Civic ???  Pansarvagnen håller iaf !! Och fort kan dom gå wink

"Driv it, like you hate it ! ;)

P.l.ä.p
175 Inlägg
13 september 2010
#74
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:
TEASER skrev:
tycker det är sånt jävla gnäll på att det är så otroligt mycket volvo men vad vore Linköpingsträffen utan volvo jo TOM en tom liten parkering , det spelar väl ingen roll om man kommer i en fet bmw eller en rostig 740 cyklar åker moppe eller åker buss vad som, det är väl bara roligt att det kommer såpass mycket bilar och folk som det gör, det handlar väl inte om att vara värst jämt det är väl roligt att man kan träffa så mycket folk som delar samma intresse som du själv har. jag har sett 2 bilar som lekt runt på lkpgmeet som inte är volvo resten är volvo och folk verkar vara tacksamma för det, jävla klagande hela tiden, vi som kör volvo kan ju iaf skratta o säga att vi ÄGER våra bilar och inte har skulder över öronen och en massa lån. bara min tanke iaf ;P
Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
men hur kan du sitta och förknipa volvobilar med raggarträffar? alla kanske inte har råda/vill ta ett låna för att åka bmw,audi,skyline m.m m.m
va glada ist för att folk vill komma ist för att klaga på vad folk har för bilar...
jag kan lova dig att jag är glad att jag äger en volvo för händer det något med en volvo så kan man ringa till vem som helst eller åka till vem som helst som har reservdelar medans du själv får vänta tills måndag morgon kl 7 för att få din bil lagad om nu Tex BMW verkstan kan ta imot bilen plus att det tar typ 2 veckor innan du får tillbaka bilen..medans vi så kallade "VOLVORAGGARE" kan fortsätta åka samma kväll?! TÄNK PÅ DEN!?!?!? // Patrik Trogen Volvo ÄLSKARE lol
Senast redigerat av MiniLee (13 september 2010)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

111 Inlägg
13 september 2010
#75
MiniLee skrev:
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:

Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
men hur kan du sitta och förknipa volvobilar med raggarträffar? alla kanske inte har råda/vill ta ett låna för att åka bmw,audi,skyline m.m m.m
va glada ist för att folk vill komma ist för att klaga på vad folk har för bilar...
jag kan lova dig att jag är glad att jag äger en volvo för händer det något med en volvo så kan man ringa till vem som helst eller åka till vem som helst som har reservdelar medans du själv får vänta tills måndag morgon kl 7 för att få din bil lagad om nu Tex BMW verkstan kan ta imot bilen plus att det tar typ 2 veckor innan du får tillbaka bilen..medans vi så kallade "VOLVORAGGARE" kan fortsätta åka samma kväll?! TÄNK PÅ DEN!?!?!? // Patrik Trogen Volvo ÄLSKARE lol
HÅLLER MED big_smile !!! ÄR OCKSÅ TROGEN VOLVO ÄLSKARE ;D SådesÅ ;D

"Driv it, like you hate it ! ;)

51 Inlägg
13 september 2010
#76
MiniLee skrev:
Bmw335i skrev:
Bjorkracing skrev:

Håller med! Vill bara till lägga att en HELDEL åkte med sina vinterbilar i går!  Volvo hit volvo dit! Det är väl intresset till ett fordon som är själva träffen!!!
Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
men hur kan du sitta och förknipa volvobilar med raggarträffar? alla kanske inte har råda/vill ta ett låna för att åka bmw,audi,skyline m.m m.m
va glada ist för att folk vill komma ist för att klaga på vad folk har för bilar...
jag kan lova dig att jag är glad att jag äger en volvo för händer det något med en volvo så kan man ringa till vem som helst eller åka till vem som helst som har reservdelar medans du själv får vänta tills måndag morgon kl 7 för att få din bil lagad om nu Tex BMW verkstan kan ta imot bilen plus att det tar typ 2 veckor innan du får tillbaka bilen..medans vi så kallade "VOLVORAGGARE" kan fortsätta åka samma kväll?! TÄNK PÅ DEN!?!?!? // Patrik Trogen Volvo ÄLSKARE lol
Varför tar ni upp om lån osv? Man kanske sparar sina pengar tills
man har råd med de man vill köpa. Har du tänkt på att nyare bilar inte knasar lika ofta som en gamal Volvo?
Jag skrev vad jag tyckte om träffarna de här är ingen Volvo vs andra märken tråd.

P.l.ä.p
175 Inlägg
13 september 2010
#77
Min bil går som en klocka... har aldrig problem med den och får jag det så fixar jag det själv?
men varför får inte vi klaga på tex din bmw eller nån annans skyline när ni får klaga på VÅRA volvo bilar?
förklara det för mig?

Åk före du så väntar jag på dig där..!

111 Inlägg
13 september 2010
#78
Bmw335i skrev:
MiniLee skrev:
Bmw335i skrev:

Stämmer men hur kul är de med en träff där de är 60% volvo. Känns som man är på en raggarträff.
men hur kan du sitta och förknipa volvobilar med raggarträffar? alla kanske inte har råda/vill ta ett låna för att åka bmw,audi,skyline m.m m.m
va glada ist för att folk vill komma ist för att klaga på vad folk har för bilar...
jag kan lova dig att jag är glad att jag äger en volvo för händer det något med en volvo så kan man ringa till vem som helst eller åka till vem som helst som har reservdelar medans du själv får vänta tills måndag morgon kl 7 för att få din bil lagad om nu Tex BMW verkstan kan ta imot bilen plus att det tar typ 2 veckor innan du får tillbaka bilen..medans vi så kallade "VOLVORAGGARE" kan fortsätta åka samma kväll?! TÄNK PÅ DEN!?!?!? // Patrik Trogen Volvo ÄLSKARE lol
Varför tar ni upp om lån osv? Man kanske sparar sina pengar tills
man har råd med de man vill köpa. Har du tänkt på att nyare bilar inte knasar lika ofta som en gamal Volvo?
Jag skrev vad jag tyckte om träffarna de här är ingen Volvo vs andra märken tråd.
KOm inte och påstå att alla "sparar" till sina BMW's osv ! En del kanske har de men sparar man ihop till nån ny bil kan ja tänka mig att hälften är LÅN! Om personen i fråga inte tjänar multum och sparar hela sin LÖn.

"Driv it, like you hate it ! ;)

158 Inlägg
13 september 2010
#79
Vad är det för nivå???? Lås tråden!

carzy
461 Inlägg
13 september 2010
#80
Ser hellre När Volvos leker än på japsare som bara står..
Använd bilarna!;>

Team BSG


Sök