Bilderna får tala för sej, vill bara tillägga att det va toppenkanon, härligt att träffa alla Audifreaks och se alla fina bilar, plus att jag fick pris för min Audi *stolt*
Ace Competitions nya grymma Sport quattro S1 replica va oxå med, finns bara två ord om den "GRYM BIL"
Senast redigerat av Kalaspinglan (12 september 2010)
Vad schysst! min fråga var väl egentligen, varför fick du pris? eller inom vilken kategori liksom..
Hehe..okej, en av "People´s choice"
Fina bilder/bilar!
Undrar bara vad det var för people's choice pris du vann eftersom det bara var en bil som vann "PC", om jag inte är helt ute och cyklar, och resten som fick prylar var folk som hade röstat i tävlingen och senare folk som deltog i tipsrundan. Inget illa menat med det sagt!
Ps. lånar gärna bilden på min bil om det går för sig!?
Vad schysst! min fråga var väl egentligen, varför fick du pris? eller inom vilken kategori liksom..
Hehe..okej, en av "People´s choice"
Fina bilder/bilar!
Undrar bara vad det var för people's choice pris du vann eftersom det bara var en bil som vann "PC", om jag inte är helt ute och cyklar, och resten som fick prylar var folk som hade röstat i tävlingen och senare folk som deltog i tipsrundan. Inget illa menat med det sagt!
Ps. lånar gärna bilden på min bil om det går för sig!?
Nja dom drog ju några namn först och sen körde dom ju ut resten grejerna De sista körde dom ut till folk som hade röstat, fast jag kan ju ha fel :s
Helt okej om du lånar bilden, bara du inte ändrar något och gör lite reklam för mej som fotograf