2445
Sök

Halmstad polisen hade fullfart ner för "gamla motorvägen" från H-stad mot Laholm idag. Varför?

238 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
Tja!

Var påväg mot Halmstad imorse runt 8 tiden och mötte då drygt 8 poliser i fullfart med blåljus o sirener på samt en silvrig Volvo civilbil (också med blåljus och sirener) som hade något brutalt bråttom söderut mot Laholms trakten. Någon som har någon aning? Har läst på Hallandsposten o aftonbladet men hittar inget.

Vad har jag missat?

/Daniel

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

453 Inlägg
13 september 2010
Varit en jävla massa poliser i hela stan i dag. Men däremot inget svar på just din fråga.

1 534 Inlägg
13 september 2010
Vem vet?, kanske McFeast har återinförts igen under en viss tidsperiod på den lokala snabbmatskedjan gyllene måsen? wink

238 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare
Haha eller bråttom till livsbutiken i trönninge där hon asiatiskan jobbar =P

Skämt å sido är jag grymt nyfiken, för de var verkligen sjukt bråttom dom hade! Polisen hörde om en bil från trottoaren påväg ut ur rondellen? De får dom väll egentligen inte göra, eller? Fast nu var de ingen som gick där 8 på morgonen drygt 30min gåväg utanför Halmstad.

Där va sten kastning av Laholms småglin på bilar o bussar från en bro samt någon tjuv som blivit stoppad samma dag som tydligen ska ha varit mycket känd av polisen.. Men de var mitt i Halmstad vid Nissanstigen typ

4 005 Inlägg
14 september 2010
Ring pressen!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
14 september 2010
http://images.cheezburger.com/completestore/2009/10/1/128988723260233989.jpg
Senast redigerat av Volvo_Mannen (14 september 2010)

Jonas

238 Inlägg
14 september 2010
Trådstartare

I know.. Glömde ja bitarna me appache helikoptrar och när dom bombade en gård?

Seriöst varför skulle ja ljuga?

Muttley
14 september 2010
Dannii skrev:

I know.. Glömde ja bitarna me appache helikoptrar och när dom bombade en gård?

Seriöst varför skulle ja ljuga?

Var står de att han menar du ska ljuga? 

Jag menar att de är så sjukt ointressant av att folk startar trådar som ändå inte har någon diskussionsnivå eller någon nytta. Läs tidningen dagen efter istället om de vill berätta för allmänheten kommer de upp i tidningen, jag blir omkörd ofta av polisen som har ASbråttom men tro inte man bryr sig om varenda gång ?

453 Inlägg
15 september 2010
Dannii skrev:
Haha eller bråttom till livsbutiken i trönninge där hon asiatiskan jobbar =P

Skämt å sido är jag grymt nyfiken, för de var verkligen sjukt bråttom dom hade! Polisen hörde om en bil från trottoaren påväg ut ur rondellen? De får dom väll egentligen inte göra, eller? Fast nu var de ingen som gick där 8 på morgonen drygt 30min gåväg utanför Halmstad.

Där va sten kastning av Laholms småglin på bilar o bussar från en bro samt någon tjuv som blivit stoppad samma dag som tydligen ska ha varit mycket känd av polisen.. Men de var mitt i Halmstad vid Nissanstigen typ

Hon på rolles asiaten är ju helt borta hennes lilla små unge på 8 år typ springer runt och pillar på allting godis och sånt, och man vill ju inte veta vad dom fingrarna varit.

Sen var det sista gången jag åt där fast jag bor i närheten, blev matförgiftad förra gången och kalla pommes. Sen ändrar dom sig hela tiden med kortet, ena dagen måste man köpa för över 70kr andra dagen för över 50. Sen ena dagen får du inte köpa triss lotter om du inte har leg. haha smile

Sleeper
3 084 Inlägg
15 september 2010

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Muttley
15 september 2010
Sushikocken skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7788486.ab kanske?

ee de hände idag rånet i lund.

Ointresserad.
936 Inlägg
15 september 2010
Streetrace för fan.

Teabag appreciation club.

Sök