e ju nära till allt från alla å norberg e ju inte så stort mimerlaven vore coolt då alla andra event e på fotbolls planer eller torg etc. räkna med mig om det blir av, kommer förmodligen med båda bilarna ..dvs bmw´samt 945an
kommer nog upp nån dag innan å våldsgästar en kompis som bor där å tar bilarna utanför konsum i byn å rockar mjölken ner från hyllorna
e ju nära till allt från alla å norberg e ju inte så stort mimerlaven vore coolt då alla andra event e på fotbolls planer eller torg etc. räkna med mig om det blir av, kommer förmodligen med båda bilarna ..dvs bmw´samt 945an
kommer nog upp nån dag innan å våldsgästar en kompis som bor där å tar bilarna utanför konsum i byn å rockar mjölken ner från hyllorna
haha låter kanon bra men du måste våldgästa oss oxå eller iallafall träffas en vända på byn innan eventet
Jo står du & spelar vid konsum så hör nog 70% av norberg dig iallafall
Det var även det som var tanken. kommer bli lite udda först bara för platsen som jag tror folk kommer tycka är rätt häftig och det kan ju vara lite roligare för fotografer att få lite snyggare bilder där uppe än som du sa, fotbollsplaner & liknande.
Det är spikat nu att det blir laven & datum likaså fast det kommer inte komma ut offentligt förrens vi lägger upp en anmälningstråd. grymt om du kunde komma & du är medräknad redan