Hallo nu innan snön kommer till Sverige på riktigt tänkte jag anordna en sista bilträff här i Köping
Här i Köping har vi haft 2-3 st träffar tidigare detta år och enligt mig själv tycker jag det varit väldigt lyckat! så därför tror jag det kan bli väldigt lyckat ännu en gång med mycket bilar och trevligt folk
Vill upplysa om att vi ska försöka dela upp bilkategorin lite, då vi ska försöka på vänstersida hålla dom "finare" bilarna som man ser märkbär skillnad på gentemot orginal samt unika bilar hålla sig på en sida alltså vänster sida när du kommer in på parkeringen samt att till höger dom lite mer vanliga ska vara och hålla till, skulle uppskatta om detta kunde uppfyllas !
Ja! vi är ju ett gäng här på volvo som kommer men tänk på det där jag sa om att dom bilarna som är lite finare / i utställnings skick borde hålla sig till ena delen ut av parkeringen
Ja! vi är ju ett gäng här på volvo som kommer men tänk på det där jag sa om att dom bilarna som är lite finare / i utställnings skick borde hålla sig till ena delen ut av parkeringen
låter bra=) har redan gjort om lite , du får kolla om de blev bra;)