Hur går snacket i köping? blir det något folk? Jag åker från sthlm om vädret tillåter (förutsatt att man inte kommer dit och kollar så står det tre epa, fyra 240 samt en bmw e30
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Hur går snacket i köping? blir det något folk? Jag åker från sthlm om vädret tillåter (förutsatt att man inte kommer dit och kollar så står det tre epa, fyra 240 samt en bmw e30
mer förväntningar på köping ska man inte ha! aha;) hoppas det blir mycket bilar. De förra big-inn träffarna vart ju lyckade. Hoppas på samma respons
självklart kommer det många! bara vi alla hjälps åt att sprida runt detta och meddela alla bil intresserade om detta så kommer vi att ha en lyckad kväll den 2 oktober!
hoppas verkligen det kommer mkt folk ! min kamera kommer gå varm och jag vill gärna att det kommer se värda bilar som vill fastna på bild undrar oxå om så många som möjligt tar med sig nån filmkamera eller liknande så kan jag klippa ihop en film från kvällen skulle vara skit kul så pallra er dit
Brukar det vara belyst på parkeringen? När vi var i v-ås vart det bäcksvart på parkeringen så korten blev väl uppriktigt sagt sådär.
ja det brukar alltid vara upplyst om jag inte minns fel men hoppas inte dom stänger av dom när dom märker att det kommer mkt bilar och folk dit men det tror jag inte så det blir nog kanon ska ju fota mkt själv så hoppas verkligen det blir bra