Det känns som det kommer bli bra det här asså för det är 40 st som har skrivit att dom ska komma till träffen från evenemanget som lades ut på facebook bara vädret är med oss
exakt sprid vidare! jag och johssi ska göra vårt bästa att få ditt köpings tidningen(Magazin24) så dom skriver ihop ett reportage om det hela! !som sagt må vädret va med oss !
dalgren92 sprider sms också, endel som pratar om det på skolan också (Ullvi). Jag försöker sprida så bra jag kan Förmodligen kommer jag med bilen, om "olsson92" vill vara min chaufför för kvällen, men det ser rättså ljust ut iallafall
dalgren92 sprider sms också, endel som pratar om det på skolan också (Ullvi). Jag försöker sprida så bra jag kan Förmodligen kommer jag med bilen, om "olsson92" vill vara min chaufför för kvällen, men det ser rättså ljust ut iallafall
redigt nice=) som sagt keep spread the message så blire en nice kväll
känns som att detta kommer bli bra asså jag letar efter nån som har filmkamera/or som vill filma eller bara är där så man kan låna tänkte få ihop mkt material under kväller och klippa ihop en längre film om träffen men det är lite ont om filmkameror ni som kommer ta gärna med er om ni vill eller hör av er till mig om jag skulle kunna få låna
Oj verkar ju bli en del, Då får man väl gräva fram imprezan då, var på vippen att jag tänkte åka dit med vinterbilen ;P. Jag har en bra filmkamera, Men ingen bra fotograf så om du vill så kan du låna min under kvällen.