Riktigt fina bilar e46 hade själv tänkt mig en sådan men fick en porsche 944 till riktigt bra pris Lycka till och jag hoppas verkligen inte du förstör bilen med massa äckel styling hehe prenumering lagd!
får gärna berätta hur beläggen fungerar och vart du köpte dem. Funderar på sådana till 525:an.. Gärna hur 330in är att köra också, för tänkte mig en 330 som nästa projekt när 328 sålts.
jadå de händer lite men eftersom jag använder bilen dagligen till jobbet och inte ställt av den ännu så händer de inte jätte mycket med den ännu men kjolkit och så ligger i garaget och väntar bara lugn de kommer update så ofta jag kan å hinner
Darkie skrev:
Ser bra ut.
får gärna berätta hur beläggen fungerar och vart du köpte dem. Funderar på sådana till 525:an.. Gärna hur 330in är att köra också, för tänkte mig en 330 som nästa projekt när 328 sålts.
Tack! köpte dem på amotek.se jag är nöjd med dem har inte kört så mycket med dem på ännu.
jag tycker 330 är pigg och rolig att köra så helt klart en bil man kan ha mycket skoj med bakom ratten.