3478
Sök

Volvo 740 88b230f med fel på spridarna

4 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
hej! tänkte höra om det finns någon som kan veta vad det är för fel på min 740!!den får bra gnista och jag har kollat så bränslepumparna går och det kommer fram bränsle till spridarbryggan! konstantera att det är något vajsing med spridarna och fick låna några andra av en kompis men det funka inte med dem heller! nån som kanske vet vad felet kan vara???

Mr White
1 072 Inlägg
22 september 2010
740_glidarn skrev:
hej! tänkte höra om det finns någon som kan veta vad det är för fel på min 740!!den får bra gnista och jag har kollat så bränslepumparna går och det kommer fram bränsle till spridarbryggan! konstantera att det är något vajsing med spridarna och fick låna några andra av en kompis men det funka inte med dem heller! nån som kanske vet vad felet kan vara???

Spridarrelät som gör att dom öppnar är de bombis

4 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
villket relä är det då för det finns ju fler??

4 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
Robban 245 skrev:
740_glidarn skrev:

Spridarrelät som gör att dom öppnar är de bombis

villket relä är det då finns ju fler??

982 Inlägg
22 september 2010
http://www.sidhabo.org/div/740_spridarrela.JPG

antingen har du det relät eller spridarmotståndet på höger innerskärm (förarsidan) ser ut som 4st vita kritor

4 Inlägg
22 september 2010
Trådstartare
jaho okej ska kolla upp det då!! tack så mycket så länge

Sök