Det är så här att mina helljusen lyser rätt dåligt. Jag vill helst inte sätta några extraljus i fram. Vet inte vilka lampor som sitter där nu, men dem är i alla fall dåliga.
Så det jag tänkte kolla om det går bara att byta glödlampa?
Det blir lite bättre. Även halogenlampor sotar lite med tiden.
Men hur ser dina strålkastarglas ut? Jag bytte dom på 740:in och det blev som natt och dag... Sen vart det snyggare också
Prova sånna där osram +30%... Eller Osran Night Breaker. Lyser så satan, men har du otur eller generatorn laddar för mycket håller dom inte så länge tyvärr.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Prova sånna där osram +30%... Eller Osran Night Breaker. Lyser så satan, men har du otur eller generatorn laddar för mycket håller dom inte så länge tyvärr.
Osram håller inte som sagt... Därför kör man Philips, ska man ha mycket ljus är det Xtreme Power som gäller.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Osram håller inte som sagt... Därför kör man Philips, ska man ha mycket ljus är det Xtreme Power som gäller.
Elelr osram standardlampor, dom håller allra bäst
Bara att byta till nya gör mycket.
Men är det H4 på din bil, eller har du H7/H7 eller H7/H1?
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Osram har kommit med en ny modell av Night Braker... Night Braker Plus som ska hålla 50% längre tid... Satte dessa i helljuset och är mer än nöjd än så länge... ger starkt vitt ljus utan något gult i.. http://www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=112
Jag hade orginal Bi-Xenon i min förra audi och i denna endast H7 lampor... Personligen tycker jag ljuset med dessa lite starkare H7 lampor är minst lika bra som med Xenonljus... Smaken är som baken, men det är min åsikt i alla fall...