3232
Sök

Inför: Hlmk's drifting deltävling 4 FINAL på Bivarödsrakan 3/10-2010

Volkswagen nörd
121 Inlägg
23 september 2010
Trådstartare
STOR FINAL 3/10-2010! O hålls i vanlig ordning på Bivaröds Rakan utanför knislinge

FINAL I BIVARÖDSDRIFTEN DEN 3/10-2010!

MED DRIFTING , UTSTÄLLNINGAR (BIL , LJUD OCH DB-DRAG)!

Kommer ha 3 st priser i DB tävlingen och sen kommer vi ha 5 priser i både bil o ljudutställningen 1-3 o ett peoples choise o ett best in show i varje klass

KONBANA OCH 201 METER!

DET BÖRJAR MED TRÄNINGEN KLOCKAN 10,00 OCH SEDAN HÅLLER DET PÅ TILLS ALLT ÄR KLART!

ALLA HÄLSAS HJÄRTLIGT VÄLKOMNA TILL DENNA MOTORFEST!

INTRÄDE SOM VANLIGT 50 KRONOR FÖR VUXNA ÖVER 15 ÅR!

VI KOMMER ÄVEN ATT HA SPONSORER OCH KNALLAR PÅ PLATS!

Anmälan Drifting:     www.sideways.nu

Anmälan Utställningarna : vw.mannen@hotmail.com

Anmälan Konbana + 201 Meter: www.carkings.se

För mer info om allt o för att se vilka som är anmälda kolla här http://hlmkdrifting.cybersite.nu/

kom igen nu sista evenemanget för iår

mvh
Senast redigerat av VWMANNEN_ARE_BACK (28 september 2010)

hlmkdrifting.nu DNbilradio.se

653 Inlägg
23 september 2010
Kommer och kollar smile

Smoke tires not drugs

2 011 Inlägg
24 september 2010
Kommer och kikar på detta. smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen

76 Inlägg
24 september 2010
cool will be there watching and performing;)

Gött mos
1 096 Inlägg
38 Inlägg
261 Inlägg
24 september 2010
Jag kommer vara där och köra!

32 Inlägg
27 september 2010
kommer och kollar smile

Administratör
11 911 Inlägg
27 september 2010
Det står inget datum i rubriken och heller inte var evenemanget hålls (jag kan inte ens hitta informationen i inlägget).

Då rubriken inte uppfyller kraven för "Inför" så ändrar jag till "Angående" här. Vill ni ha det som en inför-tråd så se till att rubriken följer reglerna för rubriker i forumet.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Volkswagen nörd
121 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
chrizz skrev:
Det står inget datum i rubriken och heller inte var evenemanget hålls (jag kan inte ens hitta informationen i inlägget).

Då rubriken inte uppfyller kraven för "Inför" så ändrar jag till "Angående" här. Vill ni ha det som en inför-tråd så se till att rubriken följer reglerna för rubriker i forumet.

Mvh

så Datumet stog dock i inlägget 2 gånger till ome  men n ustår det i rubriken med o sen står det vart det hålls me
Senast redigerat av VWMANNEN_ARE_BACK (27 september 2010)

Pro Street Driver
82 Inlägg
28 september 2010
chrizz skrev:

Mvh

Vad  betyder 3/10-2010 o Bivaröds Rakan utanför knislinge i såfall??
Senast redigerat av Tegulen (28 september 2010)

Administratör
11 911 Inlägg
28 september 2010
VWMANNEN_ARE_BACK skrev:
chrizz skrev:

Mvh

så Datumet stog dock i inlägget 2 gånger till ome  men n ustår det i rubriken med o sen står det vart det hålls me

Det står fortfarande inte ort i rubriken. Ort + datum + träffnamn är ett krav för "inför".

Missade för övrigt att det stod i inlägget, men det ska ändå finnas med i rubriken också.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Volkswagen nörd
121 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
chrizz skrev:
VWMANNEN_ARE_BACK skrev:
chrizz skrev:

Mvh

Det står fortfarande inte ort i rubriken. Ort + datum + träffnamn är ett krav för "inför".

Missade för övrigt att det stod i inlägget, men det ska ändå finnas med i rubriken också.

Mvh

Nu då är det bra nu eller va är det mer som är fel

Volkswagen nörd
121 Inlägg
28 september 2010
Trådstartare
kom igen nu måste finnas någon som vill ställla ut sin bil o få ett fint pris....eller tävla lite i billjud o få ett pris för det......

Chef de cousine
45 Inlägg
29 september 2010
Kommer och kollar! smile

Men tror att det är sent på utställnings säsongen, många har nog ställt in bilarna för att påbörja bygge till nästa år! sad

Men som sagt, kommer och kollar, ska bli sjukt skojj! Åker 33 mil big_smile

Volkswagen nörd
121 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
Tobias_1337 skrev:
Kommer och kollar! smile

Men tror att det är sent på utställnings säsongen, många har nog ställt in bilarna för att påbörja bygge till nästa år! sad

Men som sagt, kommer och kollar, ska bli sjukt skojj! Åker 33 mil big_smile

oki men skoj att du åker en sån bit o kollar ialalfall

110 Inlägg
29 september 2010
VWMANNEN_ARE_BACK skrev:
kom igen nu måste finnas någon som vill ställla ut sin bil o få ett fint pris....eller tävla lite i billjud o få ett pris för det......

Måste man för anmäla sig ?? cool

388 Inlägg
29 september 2010
när är det slut? hänger lite på det om man ska åka ner eftersom jag måste upp till norge på kvällen också

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

Rycketofta Racing
292 Inlägg
29 september 2010
dyker upp, kanske provar lite 201m också wink

//Rycketofta Racing

Sök