Tjenna har en opel omega sedan -01 vars sterio jag skulle vilja kunna koppla in min iphone till för att kunna lyssna på musik. har för tillfället en fm-sändare men som vi alla vet så är ju ljudkvalliten kass med såna och därför vill jag byta till en annan lösning är det nån som har något bra förslag på vad jag kan använda för nått? har kikat lite på adaptrar på dension.se men känner inte riktigt att jag vill lägga ut över 2000 spänn för att koppla in mobil eftersom jag isf lika gärna kan köpa en ny huvudenhet med aux uttag på. alltså, finns som gör att jag på ett billigt sätt kan få musiken från mobilen till bilstereon och dessutom få bra kvallite på den? att kunna styra mobilen via stereon/ratten är ett stooort pluss
Som svar på din fråga NEPP. Så för att göra det hela enkelt å för att få det att låta bra: Handla en annan stereo blir det billigaste och lättaste sättet
Som svar på din fråga NEPP. Så för att göra det hela enkelt å för att få det att låta bra: Handla en annan stereo blir det billigaste och lättaste sättet
Klart det går. I Beemern bl.a. har vi adapter som låter oss koppla in ipod genom cd-spelar uttaget, klockren kvalitét.
ny stereo står redan på lisan för saker som ska inhandlas i framtiden men har inte direkt cashflow för tillfället så det som jag söker efter kommer mera vara som en "tillfällig" lösning tills den dagen då jag införskaffar en ny stereo
snarare för 3000 och över. Jag vet att Kenwood harhaft dubbelDIN med enbart CD spelare, men dessa finns i årets uppsättning. Kommer inte ihåg just nu vad de hette, me kan kolla på jobbet vad det är för modellbeteckning.
snarare för 3000 och över. Jag vet att Kenwood harhaft dubbelDIN med enbart CD spelare, men dessa finns i årets uppsättning. Kommer inte ihåg just nu vad de hette, me kan kolla på jobbet vad det är för modellbeteckning.
aa gör de men för de priset så kommer nog orginalstereon sitta i ett tag till